NaNO Vapor

Home Forums Kosttillskott NaNO Vapor

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #66035
    #466155

    Har nyss fått NaNO vapor, jag undrar hur mkt ska jag ta ?

    #466156

    Herre gud, vad är lättare, att logga in på body’s forum och dra ett inlägg eller vrida ett halvt varv på burken? När du ändå skrev, varför sökte du inte?

    Detta står på baksidan av din burk som måste vara skitsvårt att finna, man måste ju trots allt vrida på burken..

    Directions:
    naNO Vapor is extremely powerful, so do yourself a favor. Start off by mixing 1 scoop (1 serving) with 3 to 4 oz. of cold water and downing it about 15 minutes before hitting the weights. Then, grab something heavy. As you develop respect for, and understand the power of naNO Vapor, you can gradually increase the dosage to 2 to 3 scoops (2 to 3 servings) mixed in 8 to 12 oz. of cold water before working out.

    Ber om ursäkt om mitt tonval inte är det bästa, men du måste håll med om att det är hyfsat onödig tråd?

    #466157

    Jag testade att öka intaget till 1½ skopa efter ett tags användande, jag blev flammig på överkroppen. Vet inte om det var en lätt allergisk reaktion eller om blodflödet fick sig en boost :P

    #466158

    okej, sry ; p jag orkar inte flytta mig från datastolen, hehe skämt å sido ! tack för svar iaf = )

    #466159
    Snugglez wrote:
    Jag testade att öka intaget till 1½ skopa efter ett tags användande, jag blev flammig på överkroppen. Vet inte om det var en lätt allergisk reaktion eller om blodflödet fick sig en boost :P

    jag brukade 3 skopor efter en tids användning. Fick en liten energi boost (av bl.a alla kolhydraterna) :D

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.