Natt/kväll protein

Home Forums Kosttillskott Natt/kväll protein

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #66628
    #471281

    Tips på bra protein man kan ta innan man går och lägger sig tack?

    #471282

    Keso, kesella, ägg, lax, räkor.

    #471283
    Victor wrote:
    Tips på bra protein man kan ta innan man går och lägger sig tack?

    letar efter tillskott, alltså pulver man köper men tack för tipset, ska verkligen testa människokött, låter smaskens

    #471284

    Vill du ha pulver så ska du med fördel välja ett kasein baserat pulver eller en blandning mellan vassle och kasein.

    Det här är mina tips

    Kasein: Slow FX
    Vassle/kasein: Protec eller Double Pro

    Finns en uppsjö av olika produkter som har liknande innehåll. Bara välja och vraka.

    #471285

    Om du är ute efter något som är gott kan jag rekommendera Eiselt DoublePro Choklad som är en höjdare med lite mjölk innan sängående. Blanda 30-35g med 1.5-2dl mjölk/vatten, ställ in i frysen och låt svalna 10-15min. Det blir som chokladpudding och du kan äta med sked :D

    #471286

    Body Science Diet Fuel.
    Double pro
    Protec
    optimum 100% kassein.

    #471287
    Niklas Sjöö wrote:
    Om du är ute efter något som är gott kan jag rekommendera Eiselt DoublePro Choklad som är en höjdare med lite mjölk innan sängående. Blanda 30-35g med 1.5-2dl mjölk/vatten, ställ in i frysen och låt svalna 10-15min. Det blir som chokladpudding och du kan äta med sked :D

    Det där skedätandet av doublepron stöder jag icke haha. :p

    Råkade ut för ”att läsa på förpackningen-tricket” första gången jag provade doublepro. Sitter där med shakern och det känns som att sitta och vänta på heinz ketchup.

    Först kommer ingenting sen kommer ingenting men vad som gör detta karakteristiskt är att sen kommer det en trögflytande massa i långsam hastighet ner mot munnen snuddar lätt och sen är det bara suga uta helvete för att få i sig! :D

    Bra grejer men blanda gärna med mycket mer vatten än det står på förpackningen ca 1dl pulver 5dl vatten!

    Jag rekommenderar denna produkt starkt ändå. Finns i tre smaker: Double Chocolate, Pistachio-Coconut, Banana-Peanut.

    Jag tycker Pistachio-Coconut smakar bäst.

    #471288

    Hy-Pro (kasein) finns i en massa supergoda smaker! Några av mina favoriter är vanilj, lemon-quark, hallon-kvarg och cinnamol-oatmeal :P

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.