N.O Xplode

Home Forums Kosttillskott N.O Xplode

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #70271
    #520359

    Tjena!
    Köpte N.O Xplode häromdagen och provade den först idag, körde 2 skopor med ca 5 dl vatten, nu vet jag inte om det är rätt mängd o blanda med så berätta gärna hur ni blandar. Sedan en fråga, finns det något utöver vattnet och xplode pulvret man kan blanda i för att förbättra smaken? Utan att vara för blygsam så smakade det skit ! :|

    Så hur gör ni ? Blandar ni i något extra eller kör ni bara blunda o drick ?

    Mvh

    #520361
    XPEEECT wrote:
    Tjena!
    Köpte N.O Xplode häromdagen och provade den först idag, körde 2 skopor med ca 5 dl vatten, nu vet jag inte om det är rätt mängd o blanda med så berätta gärna hur ni blandar. Sedan en fråga, finns det något utöver vattnet och xplode pulvret man kan blanda i för att förbättra smaken? Utan att vara för blygsam så smakade det skit ! :|

    Så hur gör ni ? Blandar ni i något extra eller kör ni bara blunda o drick ?

    Mvh

    När jag testade hade jag grape-smaken. Blandade 3 skopor i cirka 3 dl vatten och svepte allt på en gång.

    #520363
    Henrik Eiselt wrote:
    När jag testade hade jag grape-smaken. Blandade 3 skopor i cirka 3 dl vatten och svepte allt på en gång.

    Fick du några som helst resultat av det? Ala säger olika om det.

    mvh

    #520365

    Läs på förpackningen

    #520367
    P-Power wrote:
    Fick du några som helst resultat av det? Ala säger olika om det.

    Jag är besviken på produkten. Fierce funkar myyycket bättre för mig iaf.

    #520369

    Titta på innehållet och priset.
    Alla dessa olika ”pump-drinkar” har ju i regel samma huvudingredienser…
    Olika former av kreatin, Arginin och kanske något uppiggande är ju oftast det man vill ha.
    Allt annat som dom slänger i som man inte vet vad det är…är ju just det…bara ett stort frågetecken, något gör något, nått annat kunde dom lagt i korven…
    Titta även på antal doseringar och mängden socker.
    Jag föredrar att köpa sådana här produkter med lite eller inget socker tillsatt!

    Jag betalar för den psykologiska effekten och att man får lite extra tryck.
    Det är inget som får dina muskler att växa så det knakar. Men känns det bra och man kan träna lite hårdare, så får man ju effekt av det.

    #520372
    P-Power wrote:
    Fick du några som helst resultat av det? Ala säger olika om det.

    mvh

    Med tre skopor tyckte jag att det gav en viss effekt men inget som fick mig att hoppa i taket.

    #520374

    okej okej.. verkar som om det får fortsätta funka med bara protein drinkarna då..:)

    #520376

    Jag personligen skulle inte vilja köpa BSN produkter då deras produkter har testats i Labb och visat att när det skulle innehålla esterfierad kreatin då innehållit Monohydrat och då i mindre mängd än vad som är effektivt.

    #520378

    det står att man bara ska ta produkten i (x) antal veckor, varför är det så och vad kan biefekterna bli?

    Jag tror det är så eftersom det är kreatin i och man ska göra ett upphåll eftersom kroppens egna produktion av kreatin inte ska avta.. Är jag helt ute och cyklar eller?

    #520380

    Jag har köpt NO-explode (grape) smakar inte så jätte gott, jag blandar ner 2 skopor med vatten 30 min innan jag tränar, men det var inte det jag ville säga. Jag har bara använt det ungefär 3-4 gånger, och jag tycker inte att jag blir så enegiskt påverkad och jag känner nästan inget, ingen fokus eller motivation. Jag har dock inte använt det så mycket, blev bara lite förvånad för det är många som säger att man okrar lyfta tyngre och blir uthålligare, men jag tycker inte att jag känner av det? hur ska jag göra? någon som har bra tips på hur man ska använda det? vore snällt

    #520382

    Jag tycker att det är den bästa av pre-workout produkterna jag testat, jag har i och för sig bara kör tre stycken inklusive denna.
    Jag ser till att ta den 2h efter jag ätit senast, och i princip känner att hungern kommer, ungefär 45-60 minuter innan jag drar o tränar, detta har fungerat bäst för mig. Känner du inget av den så testa och höj doseringen till 3 skopor jag kör 2. Jag laddar i och för sig med kreatin just nu också, så att det blir lite mer tryck av bara den anledningen, men JAg gillar känslan man får av NO. Därmed inte sagt att det är så för alla. Verkar vara väldigt individuellt hur man svarar på de olika PWO produkterna.

    #520384
    P-Power wrote:
    Fick du några som helst resultat av det? Ala säger olika om det.

    mvh

    xxx

    #520385

    Jag blandar 2 skopor med 3dl vatten, precis som rekommenderat, funkar bra för mig.

    PS: Testa Blue Raspberry eller Fruit Punch, tkr dom smakerna gick ner rätt bra, om inte – håll för näsan när du dricker :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.