Olimp CreaFusion Massacra

Home Forums Kosttillskott Olimp CreaFusion Massacra

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #71650
    #565209

    Hejsan. Har någon på detta forum testat denna? Är den så bra som det står om den? Den känns rätt lockande att pröva denna.

    #565210

    vänta på version 2 istället.

    #565211
    loverius wrote:
    vänta på version 2 istället.

    Den släpps väldigt snart.

    #565212
    Olle Sparringsjö wrote:
    Den släpps väldigt snart.

    vad är skillnaden?

    #565213
    criscros wrote:
    vad är skillnaden?

    Skrivet av Johannes..

    Receptet är ännu inte spikat men detta kan jag med säkerhet släppa till er!
    Glycerol monosterate, Kalium och kolhydraterna utbytta mot Waxy maize och isomaltolose mer Leucin och mer Arginin i gram per portion . Serveringsstorlek blir 65 gram istället för 55 gram och man ökar inte kolhydratsmängden!
    Priset då? Ja ungefär samma som den nuvarande Massacran!

    #565214

    Ok, tack för allas svar. Det låter lovande. Jag ska testa den. Men fungerar den likadant som en gainer eller ska man köra med gainer också?

    #565215
    Sylvester-Stallonefan wrote:
    Ok, tack för allas svar. Det låter lovande. Jag ska testa den. Men fungerar den likadant som en gainer eller ska man köra med gainer också?

    Vad är det som är lovande med den om du inte ens vet skillnaden mellan Massacra o en gainer??

    Massacra är en ”Laddare” man kör den innan passet för att få tryck, motivation, energi o lite extra styrka kanske…

    En gainer kör du efter passet för snabb återhämtning eller som mellanmål.

    #565216

    När man tar en gainer fattar jag faktiskt, jag undrade bara om jag kunde köpa en massacra nu eller eller om jag skulle vänta till min gainer var slut, hörde faktiskt talas om massacran bara igår, så det var inte så himla lätt att veta.

    #565217
    Sylvester-Stallonefan wrote:
    När man tar en gainer fattar jag faktiskt, jag undrade bara om jag kunde köpa en massacra nu eller eller om jag skulle vänta till min gainer var slut, hörde faktiskt talas om massacran bara igår, så det var inte så himla lätt att veta.

    Det är väl ingen här som bestämmer när och vad du ska lägga dina pengar på, gainern har väl inget med inköpet av massacran att göra, kör med båda:emo-thumb

    #565218
    Sylvester-Stallonefan wrote:
    När man tar en gainer fattar jag faktiskt, jag undrade bara om jag kunde köpa en massacra nu eller eller om jag skulle vänta till min gainer var slut, hörde faktiskt talas om massacran bara igår, så det var inte så himla lätt att veta.

    Ok…Sorry!!

    Nä du ska inte vänta tills din gainer är slut!!

    Jag kör själv:
    40min innan passet Viper-X
    (en annan laddare)
    Direkt innan o under passet EAA-X (viktiga aminosyror som bl.a stimulerar Proteinsyntesen)
    Efter passet så kör jag en gainer..
    Så du kan köra massacra o gainer samtidigt:emo-thumb

    #565219
    Chris wrote:
    Ok…Sorry!!

    Nä du ska inte vänta tills din gainer är slut!!

    Jag kör själv:
    40min innan passet Viper-X
    (en annan laddare)
    Direkt innan o under passet EAA-X (viktiga aminosyror som bl.a stimulerar Proteinsyntesen)
    Efter passet så kör jag en gainer..
    Så du kan köra massacra o gainer samtidigt:emo-thumb

    Ok, det är lugnt8) Tack för doseringstipset!

    #565220

    jag har kört massacra ett tag, och märker INGENTING, ush ush slöseri med cash. Däremot har jag upplevt positiva effekter med fairing RAGE.

    #565221
    Pisch wrote:
    jag har kört massacra ett tag, och märker INGENTING, ush ush slöseri med cash. Däremot har jag upplevt positiva effekter med fairing RAGE.

    Jag ha kört massacra o tyckte den var helt ok, men det är vanligt att man svarar olika för olika ”laddare”..

    Jag tycker man får bra svar 1-2 veckor sen brukar man vänja sig vid dom så jag brukar variera med olika ”laddare”…

    Mina favoriter just nu är Viper-X o Superpump 250 men det finns massor av olika bara att prova o se vilka man gillar:up:

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.