på jakt efter gainer! hjälp välja :s

Home Forums Kosttillskott på jakt efter gainer! hjälp välja :s

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #65175
    #453311

    Hellow är på jakt efter en bra gainer, syftet är ju såklart att gå upp i vikt så mkt som möjligt. Ge gärna förslag och varför just den gainern.

    Budget max 500 kr

    Star Nutriton gainer

    dalblads explosion

    WNT Super Gainer

    #453312

    Är det budgeten som styr i första hand råder jag dig att köpa maltodextrin löst och vassleprotein löst och blanda själv efter behov och tycke.

    #453313

    Jag håller med insulinus, blandar du eget så kan du ju styra exakt hur mkt du vill ha i.

    Om du är ute efter den bästa smaken så föreslår jag Gainer Explosion från Dalblads :p :D

    #453314
    Robert Lilja wrote:
    Varför inte Gigant Pro Mass från Pro Nutrition? Bra innehåll och bra pris.

    Mvh
    Robert Lilja

    Wow… De skryter bla med detta:

    ”Tillsatta mikroelement: BCAA, kreatin, l-glutamin och taurin”

    Om du tar en port. (70g pulver) får du detta:

    Taurin 280mg, L-glutamin 350mg Amino BCAA 350mg och Kreatin 350mg

    Kanske hade varit värt att nämna/skryta med om Du hade 25-30ggr dubblat doserna på dessa ämnen (kanske inte taurinet dock det hade räckt att du ökade dosen 10ggr om).

    Utöver det är inte ca 2kg Vassleproteinkoncentrat med ca 3kg dextros och maltodextrin för 500kr speciellt billigt och det var på REA!

    Toppen verkligen (inte) :up:

    #453315

    Star Nutriton gainer den funkar perfekt. Sen köper du en burk kreatin med.:D😀

    #453316

    Jag själv kör just nu Gainer explosion från dalblads. Men helt ärligt så spelar det ingen större roll vilken gainer du köper, samma sak i princip bara olika namn. Köp från ett känt märke bara.

    #453317

    Kör på Dalblads.

    #453318
    sid wrote:
    Wow… De skryter bla med detta:

    ”Tillsatta mikroelement: BCAA, kreatin, l-glutamin och taurin”

    Om du tar en port. (70g pulver) får du detta:

    Taurin 280mg, L-glutamin 350mg Amino BCAA 350mg och Kreatin 350mg

    Kanske hade varit värt att nämna/skryta med om Du hade 25-30ggr dubblat doserna på dessa ämnen (kanske inte taurinet dock det hade räckt att du ökade dosen 10ggr om).

    Utöver det är inte ca 2kg Vassleproteinkoncentrat med ca 3kg dextros och maltodextrin för 500kr speciellt billigt och det var på REA!

    Toppen verkligen (inte) :up:

    :up: Bra skrivet!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.