Pre-Workout

Home Forums Kosttillskott Pre-Workout

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #70927
    #549296

    Hejsan!
    Har testat många olika Pre-Workout produkter nu, men ingen som har funkar enligt mina förväntningar.
    Har du tips på bra produkter?
    KEEP ON PUMPING ;)

    #549297

    San-fierce: funkade perfekt på mig!

    #549298
    oOJohanOo wrote:
    Hejsan!
    Har testat många olika Pre-Workout produkter nu, men ingen som har funkar enligt mina förväntningar.
    Har du tips på bra produkter?
    KEEP ON PUMPING ;)

    Vilka har du testat? Och vad förväntar du dig av en pre-Workout?

    #549299

    Får väl se till att prova även Brutal FX, VIP-X och Rage också någon dag så jag får se hur bra de är :D

    Det verkar också vara väldigt individuellt vad som fungerar bra, så det som fungerar bra eller dåligt på mig kan fungera tvärtom på någon annan.

    Mvh
    Robert Lilja[/QUOTE]

    Då det gäller Rage och brutal så är innehållet nästan exakt lika. Lite MCT fetter i Rage bara. Smaken skiljer sig också en del.. till brutals fördel

    #549300

    Någon som har erfarenhet av HemodrauliX?

    #549301
    mccarlsson wrote:
    Någon som har erfarenhet av HemodrauliX?

    Jag har också varit sugen på den. Undra om det är något drag i Hemodraulix? jag älskar nämligen att ha så mycket pump så det känns som man ska explodera

    #549302

    Du sa aldrig vilka du testat eller vilka din förväntningar är…

    Det jag har kört är rage, cherry utan koffein. Den smakade rentav vedervärdigt men gav bra pump och prestationsökningarna kom med första dosen.

    En snabb fråga bara till er andra: vad är det för ”stim” man pratar om i samband med pre-workoutprodukter? Vad gör det och vad betyder det ..?:p

    #549303

    stim är uppigande ämnen, så som tex,koffein, tyrosin osv.

    #549304
    fenyletylamin wrote:
    stim är uppigande ämnen, så som tex,koffein, tyrosin osv.

    okej tack. så det är inte en känsla som uppstår? typ som stickningar av beta-alanin…

    #549305
    pazzion wrote:
    okej tack. så det är inte en känsla som uppstår? typ som stickningar av beta-alanin…

    Nej det är olika saker..

    #549306
    Olle Sparringsjö wrote:
    Nej det är olika saker..

    okej, för att fortsätta på topic: finns det pre-workoutprodukter utan stim?

    jag har nämligen fel på hjärtat (hypertrof kardiomyopati) som gör att jag måste vara attans försiktig med vad jag stoppar i mig enligt företagen (som antagligen bara är överförsiktiga för att slippa stämning) och min doktor (som är anti träning och tycker att jag borde nöja mig med 1-2 lugna promenader i veckan och tycker att proteinpulver är meningslöst om man inte tävlar om Mr. Olympia-titeln …, han skulle med andra ord göra sig poppis här omkring:p)

    helst utan koffein, beta alanin vet jag inte hur det påverkar …

    Mvh
    Pazzion

    #549307
    pazzion wrote:
    okej, för att fortsätta på topic: finns det pre-workoutprodukter utan stim?

    jag har nämligen fel på hjärtat (hypertrof kardiomyopati) som gör att jag måste vara attans försiktig med vad jag stoppar i mig enligt företagen (som antagligen bara är överförsiktiga för att slippa stämning) och min doktor (som är anti träning och tycker att jag borde nöja mig med 1-2 lugna promenader i veckan och tycker att proteinpulver är meningslöst om man inte tävlar om Mr. Olympia-titeln …, han skulle med andra ord göra sig poppis här omkring:p)

    helst utan koffein, beta alanin vet jag inte hur det påverkar …

    Mvh
    Pazzion

    Jag vill inte vara tråkig men jag tror att du gör bäst i att skippa alla PWO produkter.

    Det är nog inte fel att du även tar det lite lungt med tunga övningar som marklyft / knäböjj.

    #549308

    Fått höra utav många att om man tar en pre-workout innan man är 18, så är det inte ”bra” av någon anledning, utan kan skada hälsan o.s.v.. Stämmer det eller vad har ni att säga om det?

    #549309
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag vill inte vara tråkig men jag tror att du gör bäst i att skippa alla PWO produkter.

    Det är nog inte fel att du även tar det lite lungt med tunga övningar som marklyft / knäböjj.

    Okej, det är ingen fara jag har ju klarat mig utan de hittils. Tänkte bara kolla om det fanns något uppiggande som inte var ”farligt”.

    Det är jag medveten om! Dock attans svårt att hålla igen för det är så kul: men några världsrekord sätts det inte.

    Tack för hjälpen!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.