Home › Forums › Kosttillskott › Prestationshöjaren SPIRODEX. (frågor)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juli, 2011 at 01:56 #52340
Anonym anvandare
Member21 juli, 2011 at 01:56 #128278Anonym anvandare
MemberHej har beställt hem en burk med spirodex som jag provade idag och kan faktiskt säga att jag känner mig smått påtänd, då drog jag även i mig en shot NO-xplode innan träning, jag undrar nu att om jag skulle bli inplockad för drogtest hos polisen, kan detta ”tillskott” innehålla nån form av narkotika när den verka ha sådan effekt? undrar även ifall någon annan provat och kan svara på vad för effekt denna produkt gav er? Vill även gå off topic och fråga vad innehåller en ”SHOT” NO-xplode för koffeinhalt? har läst både på flaskorna och paketet men står inget om mängden. MVH
21 juli, 2011 at 11:00 #128279Anonym anvandare
MemberGeranium maculatum extrakt, nu vet jag inte exakt om det är som Geranium som finns i Jack3d och Jacked XX men jag förmodar det.
Geranium är dopingklassat, hört att någon på nåt Friskis&Svettis blev avstängd pga detta fast kan ju tänka mig att personen överklagat och fått tillbaka medlemskapet!
Geranium är inte någon sort av narkotika och jag skulle inte klassa det som något olagligt, det är långt ifrån steroider.För att få svar på din fråga att du kan bli inplockad, Ja, alla kan bli inplockade då dem har tillstånd.
Prestationshöjare varierar från person till person, vissa får ökad libido,migrän,händer ingenting,blir hypad m.m
Spirodex verkar inte vara något mer än en bra produkt när man ser på innehållet, imo.Spirodex=175mg koffein per tablett
Kunde inte få tag på exakt hur mkt koffein de rör sig om i No-xplode shotten, men jag tror det rör sig om ca 200mg+
Har inte testat spirodex, bara no-xplode länge sen, så jag kan inte hjälpa dig där!Vill du ha den exakta mängden så tycker jag du ringer företaget som du köpte av då dem lär ha bättre koll på det
22 juli, 2011 at 13:01 #128280Anonym anvandare
Membertheo125 wrote:Geranium maculatum extrakt, nu vet jag inte exakt om det är som Geranium som finns i Jack3d och Jacked XX men jag förmodar det.
Geranium är dopingklassat, hört att någon på nåt Friskis&Svettis blev avstängd pga detta fast kan ju tänka mig att personen överklagat och fått tillbaka medlemskapet!
Geranium är inte någon sort av narkotika och jag skulle inte klassa det som något olagligt, det är långt ifrån steroider.För att få svar på din fråga att du kan bli inplockad, Ja, alla kan bli inplockade då dem har tillstånd.
Prestationshöjare varierar från person till person, vissa får ökad libido,migrän,händer ingenting,blir hypad m.m
Spirodex verkar inte vara något mer än en bra produkt när man ser på innehållet, imo.Spirodex=175mg koffein per tablett
Kunde inte få tag på exakt hur mkt koffein de rör sig om i No-xplode shotten, men jag tror det rör sig om ca 200mg+
Har inte testat spirodex, bara no-xplode länge sen, så jag kan inte hjälpa dig där!Vill du ha den exakta mängden så tycker jag du ringer företaget som du köpte av då dem lär ha bättre koll på det
Geranamin är dopingklassat pga prestationshöjningen det kan ge för stunden så som att alkohol är dopingklassat vid bågskytte.
Det ligger också bland produkter som nu utreds för eventuell narkotikaklassning.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.