Pro FX VS BODY SCIENCE WHEY 100%

Home Forums Kosttillskott Pro FX VS BODY SCIENCE WHEY 100%

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #73935
    #586004

    Smakmässigt?!

    Pro fx har jag testat men föll mig inte alls i smaken, är det liknande konsistens/smak på body science protein?

    #586005

    Jag tycker Body Science’s whey har några av de överlägset godaste smakerna. Blandar sig bra med, och perfekt konsistens. Dock tycker jag deras chokladsmak är långt efter i smak mot tex DoublePro. Men deras vanilj/jordgubb blandat i mjölk = :P

    #586006

    Ja fast nu kan man kanske inte jämföra med double pro riktigt, inte ens prismässigt ;)

    Vill ju inte göra misstaget som senast och tugga i mig protein man inte tycker om riktigt :P

    #586007

    ja allt är väl inviduellt, men gillar du choklad och tänker beställa det tror jag du kommer bli besviken. Jag har kört på olika choklad proteiner i över ett år och alltid tyckt de varit goda, men inte detta. Men som sagt, deras vanilj/jordgubb är extremt god tycker jag, och hört många andra med samma åsikt!

    #586008
    garm wrote:
    Smakmässigt?!

    Pro fx har jag testat men föll mig inte alls i smaken, är det liknande konsistens/smak på body science protein?

    va allar gnäller om smaken, så länge de ger resultat så är de la skit samma hur de smakar. man dricker ju inte så många per dag heller :)

    #586009
    _Toobbe wrote:
    va allar gnäller om smaken, så länge de ger resultat så är de la skit samma hur de smakar. man dricker ju inte så många per dag heller :)

    Äter du äcklig mat också,man äter ju inte så många mål per dag ändå?:p

    #586010
    dr Nick wrote:
    Äter du äcklig mat också,man äter ju inte så många mål per dag ändå?:p

    men tänk att man dricker inte så mkt heller. de går fort o slänga i sig 0.5-1 liter vätska, behöver ju bara plågas i några sekunder om den är äcklig. äcklig mat får man ju knappt ner o ska sitta o käka där en hel måltid i 30 min. de är en viss skillnad.

    #586011

    inte bara för att vara representant,men jag diggar BS protein,mycke gott.kunde dock haft lite mer smaker att välja mellan

    #586012
    _Toobbe wrote:
    va allar gnäller om smaken, så länge de ger resultat så är de la skit samma hur de smakar. man dricker ju inte så många per dag heller :)

    Jag brukar inte gnälla om smaken men nu har jag haft problem att få ner detta + att min gainer är fruktansvärd just nu.

    #586013

    bodyscience vinner! bra protein. men precis som paul så skulle jag gärna se fler smaker

    #586014

    Jag är chokladälskare så för mig vinner Pro FX. Body Science choklad smakar inte choklad. Dock så ska jag nog prova nån annan smak oxå, då kanske Body Science funkar bättre.

    #586015

    jag gillar båda, hade gärna sett ett större urval av body science och då kanske de hade vunnit men nu är det ett dött lopp skulle jag vilja säga.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.