Protein på flyget= hand upp i ändtarmen?

Home Forums Kosttillskott Protein på flyget= hand upp i ändtarmen?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #552165

    Drar till Grekland en vecka imorgon, men ingen resa är koplett utan en korrekt kosthållning, Har packat ner en 3 kilos whey-100 men börjar fundera över om detta är en bra idé, eller om resan kommer börja i ett grekiskt förhörsrum med en halvtomm burk vaseline och en plasthandske? Vad tror ni?, Time is of the essence

    #71132
    #552166

    Varför inte köpa där i Grekland?Jag skulle inte riskera att åka fast tills motsatsen bevisas.

    #552167

    nä, det är ju helt klart en bra synpunkt. frågan är ju bara om jag kan hitta grejer där nere, är Rhodos jag ska till, har aldrig varit där så har inte riktig koll.

    #552168

    Det är ingen direkt tullkontroll till Grekland. Om Du nu skulle ha oturen att råka ut för ett stickprov så tar de bara ett litet prov och testar det på plats. Brukar ta 5 min bara.

    #552169

    Släpp manin i några dagar och njut av en semester du betalat flera tusen för, istället för att bli fingerpullad av någon hårig grek?

    #552170
    Marcus Syvertsen wrote:
    Släpp manin i några dagar och njut av en semester du betalat flera tusen för, istället för att bli fingerpullad av någon hårig grek?

    +1

    Hahahaha .. Älskar dina kommentarer Marcus! Så rätt, så rått!

    #552171

    hahah hur gör du nu Pontus?

    #552172

    Vet att vår käre vän Faogel hade med sig protein till cypern, lär knappast vara något problem.

    #552173

    haha, nä nu blev det jobbigt. får se hur man känner sig när det är dax att dra om 6 tim

    #552174

    Jävlaa steeeeeeeeeekare Pontus, haha :)

    Proteinbars då??

    #552175
    Karlssooooon wrote:
    Jävlaa steeeeeeeeeekare Pontus, haha :)

    Jo nu ska jag bättra på färgen i en vecka, hoppas man inte tappar någon vikt bara, om det är inte är fett dvs. :)
    Vägde mig nyss (105kg) får se vad den säger om en vecka

    #552176
    Gustaf Lindberg wrote:
    Vet att vår käre vän Faogel hade med sig protein till cypern, lär knappast vara något problem.

    Haha, din lilla skvallertant.
    Jo, jag hade det med. Inga problem. Men grejen var den att jag drog 2-3 shakes på hela resan. Man har liksom inte tid till sånt.
    Skit i pulvret en vecka. Det är knappast så att du tappar ett par kg massa av det.
    Koppla av&njut. Finns mycket god mat i Grekland.

    #552177

    Tycker att Roberts inlägg har varit vättigast. Varför inte bara få ditt protein från mat istället, både godare och mer mättande.

    Statistiskt sett så är det inte många som åker på semester och har gått ner i vikt :P

    #552178

    Jag har rest från australien, mellanlandat i thailand med bcaa, omega 3, protein m.m. i öppnade förpackningar. nemas problemas där för min del!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.