Proteinpulver, kostttillskott, osv. Hjälp snälla!

Home Forums Kosttillskott Proteinpulver, kostttillskott, osv. Hjälp snälla!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #65885
    #461139

    Efter mycket letande har jag bestämt mig för be om hjälp, jag söker ett protein pullver eller liknanade, jag dricker 1/2 grr per dag, som förbätrar min kapacitet, och hjälper mig bygga snabbare och bättre.

    har gymmat stenhårt i 1månad nu, med inte än något resultat, och jag känner att jag inte får i mig tillrägligt protein, och så.

    Så vad ska jag dricka för få utt det bästa ur min träning

    #461140
    virrhoe wrote:
    Efter mycket letande har jag bestämt mig för be om hjälp, jag söker ett protein pullver eller liknanade, jag dricker 1/2 grr per dag, som förbätrar min kapacitet, och hjälper mig bygga snabbare och bättre.

    har gymmat stenhårt i 1månad nu, med inte än något resultat, och jag känner att jag inte får i mig tillrägligt protein, och så.

    Är du nybörjare och har gymmat i en månad utan resultat? Det är ju nu från början du ska se dina resultat som mest, vilket låter i mina öron att du inte sköter din kost eller tränar inte som du ska.
    Beskriv vad du äter en vanlig dag. din träning etc så ska vi hjälpa dig. Kosten är A och O, resten av alfabetet är träningen.

    #461141

    Äter ju det som finns hemma och så, så det är svårt att säga men ska säga yngefer.

    2Mackor, vitt bröd till frukost,

    Sen en rejäll portion i skolan, oftast 3 potatisar lr. ris, och köt, fisk eller liknande, 2 glass mjölk, sen mycket tomater.

    2 bannaner efter gymet

    kommer hem så käkar jag oftast pannbiff, eller liknande med ganska mycket potatis, mycket tomat.

    Sen på kvällen käkar jag 1, eller 2 mackor och oftast någon frukt.

    #461142

    det låter som en 15-16 årings normala kost, byt ut brödet på morgonen till nåt mörkt fullkorns aktigt. Ta gärna mer av kött,fisk eller kycklingen, lägg även dit mer sallad, inte bara tomater, hur lång tid är det mellan bananerna och middagen?

    om du nu ska beställa nåt slags protein så beställ vassle protein(whey) finns massor av olika slags vassle proteiner, dom är inte god i smakväg, men man vänjer sig och uppskattar smaken i slutet av påsen typ :p sen vet jag inte alls hur pass mycket fett du har på din kropp eller liknande för jag menar jag började gymma då låg jag på ungefär 23-25% kroppsfett idag ligger jag på 12-15% inte kollat men jag gissar på det. vilket fall om du nu är en aning mullig så kanske det beror på det? men som sagt köp vassle protein, eventuellt en påse/burk gainer så växer du nog med tiden, dom dricks efter träningen och då ska du hem och äta efteråt med.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.