Rödbeta av Muscle Pump?!

Home Forums Kosttillskott Rödbeta av Muscle Pump?!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #50506
    #121168

    Godkväll kamrater!
    Testade Selfs Muscle Pump idag för första gången (6 caps innan träning) och efter 10 minuter blev jag illröd i hela ansiktet, på nacken och på armbågarna. Kände mig även varm i hela ansiktet. Utöver det var dem galet bra, blev helt fokuserad och lyfte 30 kg hantlar i axelpressen (brukar vanligtvis lyfta 26 kg) och fick helt galen pump i Biceps MEN är fortfarande skärrad över hur jag såg ut. Någon som vet varför det blir så eller har egna erfarenheter?

    Drack ca 2 liter vatten också, brukar kanske dricka en halv liter om ens det annars…

    #121169

    Jag reagerar på liknande sätt, blir varm i hela kroppen, det känns som öronen glöder :D

    Man bygger upp tolerans efter några ggr så jag brukar börja med 3st. nästa gång 4 osv. De är bra på kvällsträningen när man inte vill bli stimmad tycker jag.

    #121170

    Det är sannolikt niacinet (vit B3) du känner av, som för övrigt även hämma fettförbräningen.

    #121171

    Tack för svar, googlade det och läste mig till att det var ganska vanlig symptom vid PWO användning. Frågade även min far som är läkare och han sa att det antagligen var för att jag fick bättre syreupptag/blodflöde och därför blev röd vid ytliga blodkärl t.ex. ansiktet och han sa även att det inte var farligt så nu är jag på hugget igen!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.