Star nutrition vs body science

Home Forums Kosttillskott Star nutrition vs body science

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #100300
    #1072676

    tja alla på forumet har två frågor.
    Hade tänkt köpa in lite gainer för att få upp vikten ytterliggare, står då mellan star nutrtion gainer pro på gymgrossisten eller body science gainer från mm sports, vilken tror ni är bäst om man har för mål att gå upp i vikt återhämtning?

    Andra frågan är, tänkte önska mig julklapp presentkort på någon av dessa affärer, vilken skulle ni rekommendera mest? :)

    #1072836

    Body Science så klart. Mest prisvärda kvalitetsmärket på marknaden.
    Presentkort där de säljer Body Science :D

    #1072854

    Beställ från mmsports, dom har effektivare saker och dessutom billigare än grossisten.

    Jag har bytt sortiment från GG till mmsports nu, och precis gjort min första beställning, som jag kommer få hem imorgon eller övermorgon förmodligen.

    Så kör MMSPORTS! :)

    #1072953
    Simonfrisk wrote:
    Beställ från mmsports, dom har effektivare saker och dessutom billigare än grossisten.

    Jag har bytt sortiment från GG till mmsports nu, och precis gjort min första beställning, som jag kommer få hem imorgon eller övermorgon förmodligen.

    Så kör MMSPORTS! :)

    Du har inte testat grejorna än, men du vet att dom är bättre?
    På vilket sätt är dom effektivare?

    #1072954
    björne92 wrote:
    tja alla på forumet har två frågor.
    Hade tänkt köpa in lite gainer för att få upp vikten ytterliggare, står då mellan star nutrtion gainer pro på gymgrossisten eller body science gainer från mm sports, vilken tror ni är bäst om man har för mål att gå upp i vikt återhämtning?

    Andra frågan är, tänkte önska mig julklapp presentkort på någon av dessa affärer, vilken skulle ni rekommendera mest? :)

    Dom är likvärdiga:

    Quote:
    BS
    Näringsvärde/100 g
    Kalorier 383 kCal
    Protein 25 g
    Kolhydrater 65,5 g
    Fett 1,4 g
    Quote:
    GG
    Näringsvärde/100 g
    Energi 382kcal
    Kolhydrater 58
    Protein 30
    Fett 3,3

    Ät mer mat annars, det funkar ännu bättre. :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.