Svårt att sova av animal m stak?

Home Forums Kosttillskott Svårt att sova av animal m stak?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #66099
    #467057

    Hej!
    Fick min burk animal m stak igår och tog ett paket på kvällen innan jag skulle träna. Passet gick bra och jag drack lite gainer och maximuscle cyclone när jag komme hem, ca 30 min efter det blev det lax och fullkornspasta. Problemet kom när jag skulle gå och lägga mig, kunde verkligen inte somna, låg i prinicp vaken hela natten. Kan det vara animal m stak som spökar? tacksam för svar!

    #467058
    jonte85 wrote:
    Hej!
    Fick min burk animal m stak igår och tog ett paket på kvällen innan jag skulle träna. Passet gick bra och jag drack lite gainer och maximuscle cyclone när jag komme hem, ca 30 min efter det blev det lax och fullkornspasta. Problemet kom när jag skulle gå och lägga mig, kunde verkligen inte somna, låg i prinicp vaken hela natten. Kan det vara animal m stak som spökar? tacksam för svar!

    Animal M-Stack innehåller koffein..

    Skall du ta den sent på kvällen så plocka undan det röda pilret det är den som innehåller de uppigande ingredienserna.

    Tränar du tidigare på dagen behåll det röda pilret.
    Står på burken att man kan ta bort just det röda pilret när det passar en…

    Ganska smart att märka ut stim pilret, och låta konsumenten avgöra när det passar att ta det…:up:

    #467059

    Det ska finnas ett rött piller i M stacken som du kan pröva att inte ta. Den innehåller nämligen uppiggande stims

    #467060

    där fick du två svar samtidigt :P

    #467061

    Okej, tack så mycket för svaren! Men hur länge sitter det i kroppen efter man tagit de röda pillret? Kan man ta det på morgonen nästa dag istället? Känns ju lite synd att kasta bort de.

    #467062
    jonte85 wrote:
    Okej, tack så mycket för svaren! Men hur länge sitter det i kroppen efter man tagit de röda pillret? Kan man ta det på morgonen nästa dag istället? Känns ju lite synd att kasta bort de.

    Ta det när du behöver bli pigg..

    Eller om du tränar tidigare…

    #467063

    Okej tack, tack!

    #467064

    kan man ta animal stak och animal m stak tillsammans??? och när man blir sjuk och så måste man ta dem andå? för jag blivit sjuk nu och kan inte träna

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.