Synliga blodådrar / Pump

Home Forums Kosttillskott Synliga blodådrar / Pump

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #71487
    #562897

    Skulle vilja ha tips på nått bra kosttillskott med bra pump och får mer synliga blodådror ä:emo-thumbven till bra pris

    #562898

    No Shotgun v3 är det bästa jag prövat för det ändamålet. Rätt bra pris också om man ser till innehållet.

    #562899

    bli hård, billigare än så blir det inte.

    #562900

    Beror väl helt o hållet på vad för kropp du har.. är du fet så kan du ialf glömma blodådrorna vilken NO produkt du än tar!

    #562901

    är rätt slimmad;)

    #562902

    här är en rätt ny bild så har inte så mkt fett!=) men jag vill få lite mer blodådror o sånt på armar och uppför axlen

    #562903

    Goddag.

    Hur synliga ådror man har beror på en mängd olika saker.
    Främst genetik och mängden underhudsfett.
    För det första är du väldigt ung och har ingen välutvecklad muskulatur.
    Sedan ser du ut att ha en fullt normal mängd fett mellan muskel och hud.
    Så med lite tid och lite mera muskler kommer du med största säkerhet få lite tydligare ådror.

    Vad gäller kosttillskott så har ämnet arganin en blodkärlsvidgande effekt. Du kommer med dina förutsättningar, förmodligen inte märka någon som helst skillnad med ett sådant tillskott men skulle du vilja testa så är Rapid Pump från Star Nutrition ett plånboksvänligt alternativ. Är din Pappa rik och du envis är NanoX9 från MuscleTech ett annat alternativ.

    Mvh Pontus.

    #562904

    hehe ok:P

    #562905
    Robert Lilja wrote:
    Den produkt som ger mig bäst vaskularitet under träningspasset är Xplode från Pro Nutrition, helt lagom vad gäller stim och ganska mild vad gäller pump. Inget beta-alanin heller vilket jag föredrar då jag hatar stickningarna man får annars.

    Annars tycker jag NO-Shotgun v.3 och NO-Xplode. Var ganska skeptisk till båda dessa produkter men märkte av bra pump och prestationshöjning, precis lagom med stim också.

    Mvh
    Robert Lilja

    Robert ! Det är gratis träning på Fairing i morgon (kolozzeumträff) Tryck i dig lite xplode och kom dit så jag får se lite vaskuläritet :D Har kameran redo:emo-thumb

    #562906
    Robert Lilja wrote:
    Haha, Lasse din räv :D

    Jag kommer till Fairing, men inte imorgon ;)

    Du får ge mig ett sample på Rage så jag kan prova den också sen, vem vet, den kanske är bra :|

    Mvh
    Robert Lilja

    Bra ? om man ser till försäljning är den BÄST. Jag tror att du och Morgan behöver ett gäng X2 så att ni får fram en åder:D

    Nej då… enligt bilden ser det ut som att du börjar komma i form

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.