Testo.

Home Forums Kosttillskott Testo.

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #56793
    #281707

    Hej! tänkte kolla hur testostiron tillskott funkar? finns ju olagliga preparat som är testosteron så i praktisken måste väl dom vanliga funka? eller är det så himmla lite effekt på dom så att man inte märker något?

    #281708

    Beror på hur gammal du är på hur bra dom kommer funka. Jungle Warfare är en av få som funkar

    #281709

    Som Mtril allt funkar olika på alla, men en som har gett bra resultat av den lagliga biten är JW.

    #281710

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=56431&highlight]

    #281711

    Det finns inga Kosttillskott som innehåller hormonet Testosteron.
    (Testostiron som du skriver)

    Det finns Kosttillskott som skall öka -Din Egen- produktion, utav detta hormon.
    Men då du förmodligen är 12 år gammal, vänta hellre tills din egen produktion startar.

    #281712
    Pontus_H wrote:
    Det finns inga Kosttillskott som innehåller hormonet Testosteron.
    (Testostiron som du skriver)

    Det finns Kosttillskott som skall öka -Din Egen- produktion, utav detta hormon.
    Men då du förmodligen är 12 år gammal, vänta hellre tills din egen produktion startar.

    fan va dryg du är då. svårt att bara skriva
    Det finns inga Kosttillskott som innehåller hormonet Testosteron. Det finns Kosttillskott som skall öka -Din Egen- produktion, utav detta hormon.

    #281713
    mccarlsson wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=56431&highlight]

    Eftersom JW inte är olagligt eller doping klassat så skulle jag nog säga att man får diskutera det igen inte säker men

    #281714
    FenioN wrote:
    fan va dryg du är då. svårt att bara skriva
    Det finns inga Kosttillskott som innehåller hormonet Testosteron. Det finns Kosttillskott som skall öka -Din Egen- produktion, utav detta hormon.

    Nej det var väldigt enkelt, därför skrev jag lite till….

    #281715
    Pontus_H wrote:
    Nej det var väldigt enkelt, därför skrev jag lite till….

    okej, tack iaf för svaret! precis det jag sökte.

    #281716

    Ser att du är 23år. Du behöver inget som höjer ditt egna testo än. De produkter som finns på marknaden(lagliga) hjälper mer när du närmar dig 30-35år. När man kommer upp i den åldern så börjar ditt egna testo att att sänkas LITE! På vissa kan det hjälpa och på vissa märks det inte alls.

    Så vänta, du har tillräkligt av den varan i din kropp.

    Hälsningar
    Peter Singer

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.