testosteron booster vid ung ålder.

Home Forums Kosttillskott testosteron booster vid ung ålder.

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

kan/bör man ta testosteron booster vid ung ålder ( 20 år) eller är det onödigt? har läst lite olika åsikter om det så tänkte kolla med er som kan lite mer inom detta :)

//big-jepp

bigjepp wrote:
    kan/bör man ta testosteron booster vid ung ålder ( 20 år) eller är det onödigt? har läst lite olika åsikter om det så tänkte kolla med er som kan lite mer inom detta :)

//big-jepp

Har du läst olika åsikter om det? Jag har då bara läst att det är onödigt när man är så ung. Eventuellt att jag sett att någon 16-åring skriva att ”tästoboosters e fätt grymmt”.

Köp proteinpulver och kreatin för dina pengar. Och ja självfallet lägg ner prio på träning och mat först och främst.

faran wrote:
    Har du läst olika åsikter om det? Jag har då bara läst att det är onödigt när man är så ung. Eventuellt att jag sett att någon 16-åring skriva att ”tästoboosters e fätt grymmt”.

okej, ja det är inte så lätt att veta om det är 16 åringar eller äldre som skriver på forum :)

Har du diagnosticerat lågt s-testosteron osv, annars är det väldigt meningslöst för en ung man.

Så med all sannolikhet är det onödigt för dig.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.