Three in one

Home Forums Kosttillskott Three in one

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #79354
    #709165

    Nu börjar det sina hemma på protein tillskotten o tänkte börja med nåt nytt
    och har Dalblads three in one i tankarna, den e ganska dyr. Jag takte ta den på förmiddan på tränings fria dagar när jag vaknar o som mellanmål när jag inte hinner/kan äta mat. På tränings dagar ska jag börja med Esa pro. Sen brukar jag dricka en Kasein protte drink innan läggdags också.
    Men åter till Three in one, är det en bra ide eller ska jag fortsätta med vanligt vassle protein? Några som har bra/dåliga erfarenheter av Three in one?

    #709166
    ChrisSid wrote:
    Nu börjar det sina hemma på protein tillskotten o tänkte börja med nåt nytt
    och har Dalblads three in one i tankarna, den e ganska dyr. Jag takte ta den på förmiddan på tränings fria dagar när jag vaknar o som mellanmål när jag inte hinner/kan äta mat. På tränings dagar ska jag börja med Esa pro. Sen brukar jag dricka en Kasein protte drink innan läggdags också.
    Men åter till Three in one, är det en bra ide eller ska jag fortsätta med vanligt vassle protein? Några som har bra/dåliga erfarenheter av Three in one?

    Fattar inte riktigt… Du har kasein hemma som du tar på kvällen. Du ska börja med EsaPro innan träning. Du har vassle men tänkte byta det till Three in one. Korrekt?

    Varför inte bara köra på kaseinet även som mellanmål?

    #709167

    En omtyckt produkt.
    Många nöjda kunder.
    Försäljningen har dock minskat lite på tree in one efter prishöjningen.
    Men det är Dalblads klart bästa protein produkt

    #709168

    Har använt 3in1 och kommer att använda det igen. Bra produkt enligt mig.
    mvh

    #709169
    Henrik Eiselt wrote:
    Fattar inte riktigt… Du har kasein hemma som du tar på kvällen. Du ska börja med EsaPro innan träning. Du har vassle men tänkte byta det till Three in one. Korrekt?

    Varför inte bara köra på kaseinet även som mellanmål?

    Vet faktiskt inte, kanske för att jag behöver nåt som e snabbt på morgonen typ vassle. Men egentligen e de ju 3 in 1 jag var mest intressarad av om det är en hit eller inte. så troligen så köper jag den o tar den på när jag vaknar på förmiddan på tränings fria dagar efter att vasslet e slut.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.