*topformula*

Home Forums Kosttillskott *topformula*

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #86672
    #912753

    //s*

    #912754
    SUSAN wrote:
    //s*

    Tog bort det jag skrivit!Blev ju reklam……Sorry!!!!!!!!!!!!//S*

    #912755

    Blev nog reklam ändå. ;)

    #912756
    Henrik Eiselt wrote:
    Blev nog reklam ändå. ;)

    Den ska man ju börja köra med :p .

    #912757

    Offtopic Henrik: När tänkte ni fixa till Eiselts hemsida egenligen? Den har ju varit nere ett riktigt bra tag nu!

    #912758
    hertzman wrote:
    Offtopic Henrik: När tänkte ni fixa till Eiselts hemsida egenligen? Den har ju varit nere ett riktigt bra tag nu!

    Den är inte nere. Använder du Firefox kanske? Det verkar vara något problem där.

    Du får gå in på eiselt.nu så får du se vilket seriöst företag du kommer till. :|

    #912759
    Henrik Eiselt wrote:
    Den är inte nere. Använder du Firefox kanske? Det verkar vara något problem där.

    Du får gå in på eiselt.nu så får du se vilket seriöst företag du kommer till. :|

    Lite dåligt där faktiskt… Vi börjar ju bli ganska många som försöker unvika microsoftmaffian och använda en bra browser istället… 8) Så, ja, jag använder Firefox.

    Fy fan vad risigt att hijacka er adress… Riktigt jävla billigt. Om jag inte missminner mig är det en taktik som är välanvänd av en viss typ av företag med erotiska inslag på sina webplatser.

    Anlita en riktig firma till att göra eran webplats kanske? Sidan ser ju faktiskt ut som något jag knåpade ihop i åttonde klass… Och sämre än vad jag gjorde ensam sista året jag jobbade med webdesign/webutveckling.

    #912760
    hertzman wrote:
    Lite dåligt där faktiskt… Vi börjar ju bli ganska många som försöker unvika microsoftmaffian och använda en bra browser istället… 8) Så, ja, jag använder Firefox.

    Fy fan vad risigt att hijacka er adress… Riktigt jävla billigt. Om jag inte missminner mig är det en taktik som är välanvänd av en viss typ av företag med erotiska inslag på sina webplatser.

    Anlita en riktig firma till att göra eran webplats kanske? Sidan ser ju faktiskt ut som något jag knåpade ihop i åttonde klass… Och sämre än vad jag gjorde ensam sista året jag jobbade med webdesign/webutveckling.

    Hehe… det är jag själv som gjort den. Vi tycker den uppfyller sitt syfte i alla fall. :)

    Hijack…. jo det känns lite dåligt. Kanske ska kolla med advokat som är specialicerad på varumärkesrätt. :P

    #912761
    Henrik Eiselt wrote:
    Hehe… det är jag själv som gjort den. Vi tycker den uppfyller sitt syfte i alla fall. :)

    Hijack…. jo det känns lite dåligt. Kanske ska kolla med advokat som är specialicerad på varumärkesrätt. :P

    Oj sorry, men det känns lite att det inte är en riktig firma som gjort den. Men Eiselt är ju kanske inte direkt gigantiskt med en enorm marknadsföringsbuget då, så det är helt klart förståligt.

    Inga problem, var nåt år sedan det kom ett predjukat som handlade just om att använda någon annas varumärke i din webadress, orkar dock inte leta fram nån länk till det. Solklart fall till er fördel och knappast svårt att driva igenom då GG är Sverigebaserade. Hade det varit en rysk porrsite hade det blivit aningen mer komplicerat.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.