Vad får ni för effekt av ALA och ALC?

Home Forums Kosttillskott Vad får ni för effekt av ALA och ALC?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Har börjat intressera mig för ALA och ALC vore kul att höra lite erfarenheter av er som kör eller kört dessa tillskott.

Känner ni någon skillnad när ni tar ALA innan stora mål kolhydrater och hur känns det när man fastar, blodsockerfall, hängig?

Och ni som tar/tagit ALC hur känns det under tunga träningsperioder, bättre fokus i vardagen? Märks någon skillnad i fett inlagring?

Ala fungerar bra för fettförbränningen för mig, men tyvärr påverkar den mina energinivåer negativt..
    Blir mycket lätt trött, har redan problem med kolhydrater insulin mm

ALC fungerar bra för återhämtning och är riktigt bra i de perioder man kör tungt.

Olle Sparringsjö wrote:
    Ala fungerar bra för fettförbränningen för mig, men tyvärr påverkar den mina energinivåer negativt..
    Blir mycket lätt trött, har redan problem med kolhydrater insulin mm

ALC fungerar bra för återhämtning och är riktigt bra i de perioder man kör tungt.

Tack för svar! Okej jag antar att jag får prova själv och se hur man reagerar då, verkar vara rätt individuellt med ALA. Får bli ALC också, lät riktigt bra!

GoS wrote:
    Tack för svar! Okej jag antar att jag får prova själv och se hur man reagerar då, verkar vara rätt individuellt med ALA.

Bestäm dig för att ”det funkar” så kommer du också tro att det gör det. Inte svårare än så. :)

Jag har testat båda tillskotten, det är ungefär som att slänga en kotte ner för ett högt berg, du ser den i början men kommer aldrig få veta vad som hände på vägen ner. Du drar i dig tabletten, men hur ska du veta att det fungerar. Du kan inte känna att du förbränner mer fett. Du vet inte ifall din kropp binder mer kolhydrater eller kreatin. Hur vet du att den gör det isåfall, för att du gått ner 1 kilo sen du började med den för 2 veckor sedan. Nja, du får helt enkelt köra på Vedders kommentar. Det vedder skrev kan jag med 100% garantera att det funkar. Intalar du dig själv att det funkar (trots att det är saker du inte märker av eller ens kan se/ta på) så funkar det. ;)

Dahlgren wrote:
    Jag har testat båda tillskotten, det är ungefär som att slänga en kotte ner för ett högt berg, du ser den i början men kommer aldrig få veta vad som hände på vägen ner. Du drar i dig tabletten, men hur ska du veta att det fungerar. Du kan inte känna att du förbränner mer fett. Du vet inte ifall din kropp binder mer kolhydrater eller kreatin. Hur vet du att den gör det isåfall, för att du gått ner 1 kilo sen du började med den för 2 veckor sedan. Nja, du får helt enkelt köra på Vedders kommentar. Det vedder skrev kan jag med 100% garantera att det funkar. Intalar du dig själv att det funkar (trots att det är saker du inte märker av eller ens kan se/ta på) så funkar det. ;)

Placebo

tack för svar! Dags att inbilla sig lite då :D

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.