Vilken är bäst och ger mest? BAM vs JW

Home Forums Kosttillskott Vilken är bäst och ger mest? BAM vs JW

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #466063

    hej!

    Jag undrar en sak om Jungle warfare och Bad ass mass vilken av dom ger mest och på kortast tid?

    Till den andra frågan vart kan man köpa Bad ass mass hän för den är ju slut i lager typ överallt det ska vara det rktiga!

    Tacksam för snabba svar!

    // Monster is good8)

    #66021
    #466064
    Monster79 wrote:
    hej!

    Jag undrar en sak om Jungle warfare och Bad ass mass vilken av dom ger mest och på kortast tid?

    Till den andra frågan vart kan man köpa Bad ass mass hän för den är ju slut i lager typ överallt det ska vara det rktiga!

    Tacksam för snabba svar!

    // Monster is good8)

    Stacka dom tillsammans så blir de bra :P

    #466065
    Mtril wrote:
    Stacka dom tillsammans så blir de bra :P

    Okej låter lovande:P

    #466066
    Monster79 wrote:
    Okej låter lovande:P

    Du kan stacka dom tillsammans så det är inga problem :)

    #466067

    Hur menar ni att man ska ta det tillsammans? Ska man ta 5 tabletter om dagen då eller menar ni att man ska ta bam efter jw :)

    #466068

    Jag skulle rekommendera Animal m stak med JW följt utav BAM. Rejäl krydda det!
    Att stacka dom tillsammans tycker jag är för mycket, bättre att ta dom i följd.

    #466069
    holmberg87 wrote:
    Jag skulle rekommendera Animal m stak med JW följt utav BAM. Rejäl krydda det!
    Att stacka dom tillsammans tycker jag är för mycket, bättre att ta dom i följd.

    För att förtydliga:

    Menar du då:

    AM + JW 8 veckor

    Paus 4 veckor

    AM + BM 8 veckor

    Typ? Funderar på något liknande nämligen så därför jag undrar således man inte stackar JW + BM under 8 veckor?

    Tacksam för svar :)

    #466070
    gonza wrote:
    För att förtydliga:

    Menar du då:

    AM + JW 8 veckor

    Paus 4 veckor

    AM + BM 8 veckor

    Typ? Funderar på något liknande nämligen så därför jag undrar således man inte stackar JW + BM under 8 veckor?

    Tacksam för svar :)

    Japp!
    JW och Animal m stack samtidigt i 4 veckor, direkt följt av BAM och Animal m stack.

    Det går att stacka JW och BAM men jag tycker att det blir för extremt och att det är bättre med M stak och att man kör BAM efter. Hajar du?:)

    Har fungerat skitbra på mig!!

    #466071
    holmberg87 wrote:
    Japp!
    JW och Animal m stack samtidigt i 4 veckor, direkt följt av BAM och Animal m stack.

    Det går att stacka JW och BAM men jag tycker att det blir för extremt och att det är bättre med M stak och att man kör BAM efter. Hajar du?:)

    Har fungerat skitbra på mig!!

    Jag är med dig!

    Dock undrar jag hur dom vill att man göra på träningsdagar respektive träningsfria dagar för både JW och AM. Har du eller någon annan koll? Samt när det skall intas. Innan eller efter träning? Helt enkelt när det är bäst?

    #466072
    gonza wrote:
    Jag är med dig!

    Dock undrar jag hur dom vill att man göra på träningsdagar respektive träningsfria dagar för både JW och AM. Har du eller någon annan koll? Samt när det skall intas. Innan eller efter träning? Helt enkelt när det är bäst?

    Du äter JW och animal alla dagar, JW tillsammans med måltid och animal går att ta någon gång under dagen, men skippa det röda pillret om du vill slippa stim på träningsfria dagar:) Jag brukar alltid slänga det röda pillret eftersom jag alltid tar en annan PW före träningen.
    När du tränar tar du Animal ca halvtimmen före, allt står på burkarna annars.

    #466073
    holmberg87 wrote:
    Du äter JW och animal alla dagar, JW tillsammans med måltid och animal går att ta någon gång under dagen, men skippa det röda pillret om du vill slippa stim på träningsfria dagar:) Jag brukar alltid slänga det röda pillret eftersom jag alltid tar en annan PW före träningen.
    När du tränar tar du Animal ca halvtimmen före, allt står på burkarna annars.

    Stort tack skall du ha. Cred till H-berg!

    #466074
    malawiglenn wrote:
    varför inte spara dem?

    Of course! Om man nu äter dom för att få energi före träningen så vore det dumt att kasta dom:) Personligen har jag ingen användning av dom små lilla röda sakerna hehe

    #466075

    Om det är så att man vill inta det på Tom mage (morgonen) ihop med sina aminosyrer. Är det OK? Alltså en tab, 07, 12 och 17.

    Eller är det bättre att inta 2 st efter varandra med proteindrinkar säg ex: 12.00 och 12.30? Den tredje är tänkt att ta med mål mat efter träningen.

    Råd uppskattas!

    #466076
    gonza wrote:
    Om det är så att man vill inta det på Tom mage (morgonen) ihop med sina aminosyrer. Är det OK? Alltså en tab, 07, 12 och 17.

    Eller är det bättre att inta 2 st efter varandra med proteindrinkar säg ex: 12.00 och 12.30? Den tredje är tänkt att ta med mål mat efter träningen.

    Råd uppskattas!

    Vilket vill du ta på tom mage? Antar att du syftar på JW..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.