Vilken är bästa produkten?!! hjälp tack!

Home Forums Kosttillskott Vilken är bästa produkten?!! hjälp tack!

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #67115
    #473278

    Hejsan, jag har precis läst om massa produkter men vet inte vilken jag ska välja så nu vänder jag mig till er som har testat och har lite erfarenhet :)

    Dessa produkter har jag funderat på
    1.Fairings Rage
    2.Body Science viper-x
    3.Olimp Massacra

    Behöver verkligen hjälp, Tack på förhand!:)

    #473279

    har bara testat rage o gillar den, men en polare har testat massacran också o tycker massacran e bäst.

    #473280

    Okej tackar:D

    #473281

    viper-x

    #473282

    viper-x

    #473283

    Då blir de viper-x för min del ;) tack alla:D

    #473284

    Har testat. Rage, Brutal FX med gakick o Massacra. Hitills har ingen ens vart i närheten av Massacran i effekt. Tyvärr är ju massacran svindyr:evil:

    #473285

    Viper-X. Kanske inte den bästa produkten, men räknar du in priset är den en självklar vinnare hos mig.

    #473286

    Allt är individuellt. Tror du får prova dig fram om du kan eller så läser du på vad de aktiva ingredienserna är och vad de gör. Därefter gör du en egen bedömning och köper skiten. Om det funkar för dina polare behöver inte göra det för dig automatiskt.

    #473287

    Massacran är riktigt bra!
    Gillar den verkligen, och resultaten har förbättrats avsevärt i många övningar!

    Sätter nog minst ett personbästa per pass nu, och har gjort det i en månads tid ungefär, så länge jag ätit massacra

    #473288

    Massacran e dyr och man måste verkligen vara på tom mage för min kropp iallafall. Ragen funkar även om jag åt för en 30-40min sen men det gjorde inte Massacran. Så ragen e bäst vid det tillfället och så gillar jag stickningarna.

    Massacran gav iallafall styrka. Det måste vart magna powern8)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.