villket kosttillskott?

Home Forums Kosttillskott villket kosttillskott?

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #65675
    #457721

    Hej, jag är inte på läst om kosttilskott så behöver lite hjälp.
    Jag gymar 3-4 gånger i veckan + tränar innebandy ungefär 4-5 gånger i veckan.

    Jag har tänkt på att köpa något kosttillskott ett tag nu men vet inte vad som är ”bäst” för mig.

    Dom här funderar jag på att köpa

    Otillåten länk

    Otillåten länk
    Läst att den ger bra resultat, men är inte bra för tonåringar.

    Otillåten länk

    Villen/vilka ska jag köpa? eller ge förslag på annat :P
    Är ute efter prestationshöjande och muskelbyggande.

    #457722

    Vad är du ute efter? Bara vanligt protein eller energi till träningarna mm?

    #457723

    om du vill prova och inte vet vad du ska ha så prova vanligt kreatin monyhdrat och se om du får effect av det innan du lägger ut massa pengar på andra produkter,

    om jag fatta det rätt ville du ha prestationshöjande?

    #457724
    Boxer wrote:
    Vad är du ute efter? Bara vanligt protein eller energi till träningarna mm?

    Energi till gym passen och muskelökning.

    #457725
    FenioN wrote:
    om du vill prova och inte vet vad du ska ha så prova vanligt kreatin monyhdrat och se om du får effect av det innan du lägger ut massa pengar på andra produkter,

    om jag fatta det rätt ville du ha prestationshöjande?

    Ja, prestationshöjande och muskelbyggande.
    vill typ testa något mer avancerat. :P

    #457726

    Köp ett vanligt proteinpulver (whey100). Rekommenderar Mmsports bodscience som smakar bra och är billig.

    En pre workout till passen kör jag på jack3d som jag gillar väldigt mycket.

    Och en vanlig kreating monohydrat som FenioN skrev.

    #457727
    Boxer wrote:
    Köp ett vanligt proteinpulver (whey100). Rekommenderar Mmsports bodscience som smakar bra och är billig.

    En pre workout till passen kör jag på jack3d som jag gillar väldigt mycket.

    Och en vanlig kreating monohydrat som FenioN skrev.

    Just nu kör jag faktiskt på proteinpulver (whey100) från bodyscience 4kg men har mindre än 1 kg kvar. Och har kört på ”vanligt” kreatin från star nutrition.

    #457728

    Okej, Om du vill prova en PWO så verkar det ända sättet vara att prova sig fram vad som passar dig., men jag kan bara rekomendera billigast först! =) BS VIP-X sen finns ju Brutal FX båda har fått bra kritik!

    #457729

    Vill gärna veta vad som har varit bäst för andra, och gärna dom i min ålder.

    #457730

    bäst för andra finns det massa trådar om med det är /Rage, brutal , vip-x , no-explode , superpump, dom jag hört mest om vad folk vill ha,

    #457731

    Jag är 15(fyller 16) och har provat Vip-X,No-Xplode och nu jack3d.

    Jack3d är min favorit för man har energi under hela passet och kan köra tungt hela tiden.

    No-Xplode effekten avtar ganska snabbt så man måste ta höga doseringar och vissa(även jag) har fått problem med sömnen pga höga koffeinhalten.

    Vip-x smakar bäst av alla 3. Den har en hög dos av beta-alanine som jag gillar. Man får ”Stickningar” på huden.
    Inte direkt den bästa produkten om man söker efter en bra pump osv men man får bra med energi.

    Jag skulle rekommendera Vip-x först och om du inte är direkt nöjd kan du prova jack3d.

    #457732

    hur gamal är du då? jag är 17. tycker no-xplode kan funka ibland men den blir man lös i amgen av^^. horsepower tycker jag funkar bättre fast den smakar ju apa och man får sjukt mycket stickningar i huden av den.

    #457733

    äh ingen behöver skriva mer i dena tråd. får läsa på andra trådar.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.