Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #71393
    #560426

    Viper X, Body Science egen Pree-workout produkt rekomenderas varmt!!!:emo-thumb

    Otroligt god, och ger dig energi, fokus, och tryck som varar hela passet igenom.

    Mvh / Patrik

    #560427
    patriknn wrote:
    Viper X, Body Science egen Pree-workout produkt rekomenderas varmt!!!:emo-thumb

    Otroligt god, och ger dig energi, fokus, och tryck som varar hela passet igenom.

    Mvh / Patrik

    Håller med:emo-thumb

    #560428

    Den skall absolut testas vid tillfälle!:pop:

    #560429

    Innehåller den koffein? Isåfall hur mycket per servering?

    #560430
    Ultra-Henke wrote:
    Innehåller den koffein? Isåfall hur mycket per servering?

    200g

    #560431
    Peter Singer wrote:
    200g

    200g ?

    #560432

    oops 200mg skall det vara:o

    #560433
    Ultra-Henke wrote:
    Innehåller den koffein? Isåfall hur mycket per servering?

    Det jag tycker är väldigt märkligt med Body Science Viper X.
    Är att Viper X har en bra stim effekt när man tar den, men sen efter träningen avtar den ganska bra.
    De flesta preworkout produkter sitter i halva natten vilket verkligen inte gör något possitivt för återhämtningen,och den mentala hälsan.

    #560434
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det jag tycker är väldigt märkligt med Body Science Viper X.
    Är att Viper X har en bra stim effekt när man tar den, men sen efter träningen avtar den ganska bra.
    De flesta preworkout produkter sitter i halva natten vilket verkligen inte gör något possitivt för återhämtningen,och den mentala hälsan.

    Stämmer, tycker det också är lite konstigt.

    #560435
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det jag tycker är väldigt märkligt med Body Science Viper X.
    Är att Viper X har en bra stim effekt när man tar den, men sen efter träningen avtar den ganska bra.
    De flesta preworkout produkter sitter i halva natten vilket verkligen inte gör något possitivt för återhämtningen,och den mentala hälsan.

    Tycker jag har kännt en snabb avtagning på samtliga produkter jag har provat.

    De sämsta tillomed under passet.

    #560436
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det jag tycker är väldigt märkligt med Body Science Viper X.
    Är att Viper X har en bra stim effekt när man tar den, men sen efter träningen avtar den ganska bra.
    De flesta preworkout produkter sitter i halva natten vilket verkligen inte gör något possitivt för återhämtningen,och den mentala hälsan.

    Låter bra att effekten avtar snabbt. De är det jag inte gillar med liknande produkter, att man är på ”g” hela kvällen :D (Tänkte läsa en recension om Viper på OB men de verkar nere för stunden)

    #560437
    Ultra-Henke wrote:
    Låter bra att effekten avtar snabbt. De är det jag inte gillar med liknande produkter, att man är på ”g” hela kvällen :D (Tänkte läsa en recension om Viper på OB men de verkar nere för stunden)

    Jag skulle just gå in och titta på OB, det stämmer OB fungerar inte?

    #560438
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag skulle just gå in och titta på OB, det stämmer OB fungerar inte?

    Nä inte för mig iallafall.. hela kvällen är förstörd :D

    #560439

    OB har legat nere nästan hela dagen:(
    Vi jobbar på det men felet ligger inte hos oss utan hela servern verkar vara nere.

    Ibland är det ju otroligt svårt att somna på kvällen bara om man tränat utan att ha tagit något uppiggande tillskott,så om stim effekten släpper snabbt efter passet så är ju det ett jätte plus..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.