Vitargo+Mjölk efter träning

Home Forums Kosttillskott Vitargo+Mjölk efter träning

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #51002
    #122626

    Jag vet egentligen redan svaret för mig, men jag tänkte att det kanske finns någon som kan komma på en bra anledning till att inte återvända till mitt tidigare upplägg för återhämtning efter träning.

    Tidigare använde jag ofta gainers efter träning, som återhämtningsdryck. Men efter ett flertal år övergick jag till att enbart köra med Vitargo Carboloader samt 3 dl mjölk, direkt efter passet. Jag har aldrig varit så vältränad som när jag använde den metoden. Både styrkemässigt och konditionsmässigt.

    Det senaste året har jag använt Vitargo Gainers Gold, men det verkar inte vara i klass med Carboloader+Mjölk. Carboloader fungerar otroligt bra eftersom man omedelbart får energi för ett nytt pass. Dessutom är det de godaste kosttillskott som man kan tänka sig, men samtidigt skonsamt för magen.

    Har det egentligen någon betydelse om jag kör carboloader samt mjölk, istället för en gainer? Jag har svårt att tänka mig det, men det kanske finns en anledning till varför det skulle vara bättre att använda en gainer?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.