Vpx Meltdown

Home Forums Kosttillskott Vpx Meltdown

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 52 total)
  • Author
    Posts
  • #542505

    Tjena!

    Nu är det så här att jag inhandlat 1 burk vpx meltdown, och har en fråga. Kan man dricka alkohol när man intar meltdown? Har endast tagit det meltdown i 2 dagar nu, och har inte märkt av någon direkt skillnad jämtemot innan jag börja ta meltdown, kanske lite mer stim i kroppen. Är för tidigt att avgöra hur pass bra meltdown funkar eller inte funkar, och möjliga bieffekter. Har på dessa 2 dagar dock inga bieffekter,och vill tillägga att jag har även diabetes, och att jag har märkt sänkt blodsocker, men inte så konstigt med tanke på innehållet.

    #70528
    #542506
    MFFRobino wrote:
    Tjena!

    Nu är det så här att jag inhandlat 1 burk vpx meltdown, och har en fråga. Kan man dricka alkohol när man intar meltdown? Har endast tagit det meltdown i 2 dagar nu, och har inte märkt av någon direkt skillnad jämtemot innan jag börja ta meltdown, kanske lite mer stim i kroppen. Är för tidigt att avgöra hur pass bra meltdown funkar eller inte funkar, och möjliga bieffekter. Har på dessa 2 dagar dock inga bieffekter,och vill tillägga att jag har även diabetes, och att jag har märkt sänkt blodsocker, men inte så konstigt med tanke på innehållet.

    Ta inte Meltdown med alkohol…

    #542507

    ok, tack för snabba svaret, och den snabba leveransen:)

    #542508
    MFFRobino wrote:
    ok, tack för snabba svaret, och den snabba leveransen:)

    Du är så välkommen.

    #542509

    Säg att man vill dricka några glas på lördagen. Räcker det att stå över den dagen eller måste man ta det i sträck över en period för att det skall funka?

    #542510
    RedHead wrote:
    Säg att man vill dricka några glas på lördagen. Räcker det att stå över den dagen eller måste man ta det i sträck över en period för att det skall funka?

    Undvik bara att kombinera dem på samma dag, så är det inte några problem.

    #542511

    Jag har precis börjat också och skall bort imorgon och det blir nog åtminstone några glas vin även om jag ligger lågt just nu
    Vin i lagom doser kan ju t.o.m. var nyttigt har vi ju sett många gånger…:)

    #542512
    RedHead wrote:
    Jag har precis börjat också och skall bort imorgon och det blir nog åtminstone några glas vin även om jag ligger lågt just nu
    Vin i lagom doser kan ju t.o.m. var nyttigt har vi ju sett många gånger…:)

    :|

    #542513
    RedHead wrote:
    Jag har precis börjat också och skall bort imorgon och det blir nog åtminstone några glas vin även om jag ligger lågt just nu
    Vin i lagom doser kan ju t.o.m. var nyttigt har vi ju sett många gånger…:)

    Säger som MMsports:
    :|

    #542514

    Hur ska man ta Meltdown, i ”cycle” eller helt enkelt bara ta dem de dagar man itne dricker alkohol? :p

    #542515
    Berthsson wrote:
    Hur ska man ta Meltdown, i ”cycle” eller helt enkelt bara ta dem de dagar man itne dricker alkohol? :p

    Det blir inte många dagar då med andra ord :p

    #542516

    hahahaha:ike:

    ps: ska man bränna fett är en fördel att inte dricka någon alkolhol

    #542517
    MFFRobino wrote:
    Tjena!

    Nu är det så här att jag inhandlat 1 burk vpx meltdown, och har en fråga. Kan man dricka alkohol när man intar meltdown? Har endast tagit det meltdown i 2 dagar nu, och har inte märkt av någon direkt skillnad jämtemot innan jag börja ta meltdown, kanske lite mer stim i kroppen. Är för tidigt att avgöra hur pass bra meltdown funkar eller inte funkar, och möjliga bieffekter. Har på dessa 2 dagar dock inga bieffekter,och vill tillägga att jag har även diabetes, och att jag har märkt sänkt blodsocker, men inte så konstigt med tanke på innehållet.

    Vad är ditt mål med Meltdown, att gå ner i vikt? Deffar du eller är det bara för extra energi innan träningspassen?

    Det känns fruktansvärt konstigt att folk köper ett kosttillskott avsett för viktiminskning som inte direkt är gratis (400kr!) och sen frågar om det är okej att ta det i samband med alkohol..

    Är det verkligen så svårt att vara ifrån alkohol i 35-40 dagar under tiden man använder meltdown? Om vi bortser från ev. biverkningar, tror du att du kommer uppleva optimal effekt av meltdown om du försöker gå ner samtidigt som du ska ut och festa och dricka alkohol? Är det inte då bättre att bespara sig dessa 400 spänn och använda de till något annat, ja varför inte krogen t. ex? För det blir ju bara bortkastade pengar för din del.

    Jag tror dock inte du behöver oroa dig för några direkta biverkningar om du skulle ta nån kapsel på morgonen t. ex. och dricka på kvällen.. MEN använd Meltdown när du känner att du kan fokusera på din träning i ca 40 dagar för den är verkligen bra när man sköter sig, annars kommer det högst troligt inte ge dig något av värde…

    #542518
    Olle Sparringsjö wrote:
    Du är så välkommen.

    skulle ni få in Redline extrem så skulle jag köpa hela leveransen:D:D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.