Whey 100, EAA/BCAA, kreatin och glutamin.

Home Forums Kosttillskott Whey 100, EAA/BCAA, kreatin och glutamin.

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #65978
    #465415

    Hej alla glada,
    Jag har varit utomlands och njutit av sol, bad och god medelhavsmat.
    Jag kan en del om träning och kosttillskott men frågar alltid om kostillskott jag själv inte har använt som t.ex:
    EAA/BCAA och glutamin.

    Annars har jag alltid kört på bra mat, whey 100 och kreatin. Funkar mycket bra, men kan EAA samt glutamin ge mig bättre resultat blir jag bara glad. Med bättre resultat menar jag, ökad muskeltillväxt, snabbare återhämtning, starkare immunförsvar.

    Jag vill inte använda EAA och whey 100% samtidigt, känns överdrivet.
    Uppskattar tacksamt motiveringar till val av ovanstående.

    Har ni inget vettigt att skriva, skriv inte alls.
    Kan ni er sak och känner att ni har tid att skriva, tack!
    Jag är ingen nybörjare inom omfattande ämnet, kropp och hälsa.

    Trevlig sommar :up:

    #465416

    EAA kommer inte ge dig resultat alls om du menar öka i vikter på gymmet osv.. Glutamin är väl den mest överdrivna produkten. Ger inte ett skit, men visst kör på..

    #465417
    snoozarn wrote:
    EAA kommer inte ge dig resultat alls om du menar öka i vikter på gymmet osv.. Glutamin är väl den mest överdrivna produkten. Ger inte ett skit, men visst kör på..

    Jag skulle vilja slå ett slag för glutamins effekt på immunförsvaret:up:, under tiden jag åt glutamin vart jag aldrig sjuk, trots att hela familjen + flickvänn låg i feber flera gånger

    #465418
    Flessa wrote:
    Lycka till att hitta en EAA-produkt utan Glutamin i :up:

    Alla som enbart innehåller EAA såklart. Jag kör på Amino Rush och där har du ett exempel direkt.

    #465419
    Flessa wrote:
    Lycka till att hitta en EAA-produkt utan Glutamin i :up:
    Eddie Vedder wrote: