Whey-80 Coffee

Home Forums Kosttillskott Whey-80 Coffee

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #51980
    #126537

    Gymgrossisten tillverkar/säljer inte längre Whey-80 Coffee, som bara funnits under en begränsad period. Vi vill att Gymgrossisten skall införa smaken i sitt ordinarie sortiment. Därför har vi skapat en Facebook-grupp för detta, så att Gymgrossisten kan se att det finns underlag för att införa smaken i sortimentet.
    Ni som instämmer eller bara vill vara med och stödja gå med i gruppen:

    [http://www.facebook.com/groups/115419535223798/]

    #126538

    Det ska ju bara down the hatch. Spelar smaken så stor roll?

    #126539
    Madball wrote:
    Det ska ju bara down the hatch. Spelar smaken så stor roll?

    Detsamma gäller väl för mat. Spelar smaken inte roll då tycker du?

    #126540

    Madball: för mig spelar det stor roll, så det är jätteschysst om du vill stötta genom att gå med i gruppen. :)

    #126541

    *bump*

    #126542
    harlot wrote:
    Gymgrossisten tillverkar/säljer inte längre Whey-80 Coffee, som bara funnits under en begränsad period. Vi vill att Gymgrossisten skall införa smaken i sitt ordinarie sortiment. Därför har vi skapat en Facebook-grupp för detta, så att Gymgrossisten kan se att det finns underlag för att införa smaken i sortimentet.
    Ni som instämmer eller bara vill vara med och stödja gå med i gruppen:

    [http://www.facebook.com/groups/115419535223798/]

    Ett tips annars är att göra gruppen öppen?
    Då kan vem som helst gå med = deltagarantalet ökar och ni får mer kött på benen.

    #126543

    grupper fungerar inte så på facebook längre.
    denna gruppen är öppen: jag kan lägga till vem som av mina vänner och vem som helst kan be att få gå med.
    jag och många andra med mig tycker att förändringen till de ”nya” grupperna är till det sämre. :(

    #126544

    Alright, fair enoguh.
    Men ni har ju inte lagt till någon sen i slutet av augusti? :-D

    #126545

    Varför inte bara blanda i lite frystorkat kaffe i ett vaniljprotein?

    #126546

    Gör en Fan-sida istället så blir den öppen :)

    Antar att ni bara är ute efter att visa budskapet, eller måste det vara en Grupp?

    #126547

    Jag ska ta upp detta med de på GG, det gäller inte bara coffe smaken, de flesta limit edition smakerna på whey-80 har de lyckats ritkgit bra med. Återkommer när jag fått svar.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.