Whey 80 eller whey fx? Vilket är bäst?

Home Forums Kosttillskott Whey 80 eller whey fx? Vilket är bäst?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #457711
    Lowgrein wrote:
    Personligen kan jag inte förstå att nån handlar på GG, mediokra priser, mediokra produkter, men dom är ju störst och gör mest reklam så ungtupparna på gymmet tror ju dom är störtcool när dom kommer med GG kläder och grejjer

    Ska ja ha billigt och bra kör jag GV
    Nästan lika billigt men bättre enligt mitt tyckte MM sports

    Som ny och oerfaren slogs jag av alla GGs ”rabatter” osv, nu när jag skulle göra ett par storköp hade jag inte råd och valde istället att testa på en jämförelse sida. De visade sig att GV och MM hade upp till 70% billigare än mina ”rabatterade” priser :). Med dessa ord står jag för samma åsikt.

    #457712

    Whey FX kör jag på och gillar det skarpt, bra konsistens och smak(Kör naturell)

    #457713

    Kanske har varit lite för hård mot GG, nu ska vi inte skapa nån hetsjakt på dom:D

    Dom kommer ju faktiskt med rätt bra priser på saker ibland, men det är mytomanin runt om allt annat, jag tror aldrig i livet att alla kommentarer på produkterna där är skriva av kunder… isf är det kunder som är dålig insatt, så visst kan man handla på GG, men då dom ofta använder ett ”Amerikaniserat” sätt att göra reklam och promota produkter gillar jag dom inte…:ph34r:

    #457714

    GG är väl inget fel på egentligen, bara att Star Nutrition är den värsta skiten som skådats på guds gröna jord. (smakmässigt)

    #457715

    Whey FX rawsberry milk är min absoluta favorit, köpte 15 kg inte allt för länge sen. ett par påsar vanilj dessutom =)

    #457716

    Whey FX Raspberry milk är det godaste proteinpulvret jag använt. Även FX milk chocolate och banana chocolate är riktigt goda. Whey FX är helt klart det bästa proteinpulvret enligt mig. Både billigt och gott.

    Whey-80 smakar verkligen rutten SKIT! :yikes: Jag förstår inte varför folk köper det.

    #457717
    Jompa wrote:
    Ska du ta det efter träningen skulle jag inte välja whey, utan långsamt protein + fett, eller en rejäl köttbit marmorerad med fett, stekt i smör.

    kan du utveckla till uttal ?

    #457718
    Baronpanda wrote:
    kan du utveckla till uttal ?

    x2

    #457719
    Jompa wrote:
    Ska du ta det efter träningen skulle jag inte välja whey, utan långsamt protein + fett, eller en rejäl köttbit marmorerad med fett, stekt i smör.

    Och varför är inte vassle bra efter träningen nu då? Varken fett eller långsamt protein stimulerar proteinsyntesen.

    #457720
    Anton Johansson wrote:
    Och varför är inte vassle bra efter träningen nu då? Varken fett eller långsamt protein stimulerar proteinsyntesen.

    x2 typ.

    Bara en följd fråga , stimulerar inte all protein proteinsyntes, men olika snabbt ? Piska inte för hårt nu! ;)

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.