Home › Forums › Kosttillskott › Xtend?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2011 at 14:24 #52414
Anonym anvandare
Member31 maj, 2011 at 14:24 #128554Anonym anvandare
MemberTjena! Nån som testat Xtend? Vad tycks om den isf och hur tar man den?
31 maj, 2011 at 14:40 #128555Anonym anvandare
Memberjag tar den under träningen, det är ju aminosyror så du kommer inte känna någon bättre pump eller något… Själv så tycker jag att jag får lite snabbare resultat än innan men det kan ju vara en inbillning också ..
31 maj, 2011 at 14:43 #128556Anonym anvandare
MemberDet är inte många som bryr sig om att läsa forumreglerna.
31 maj, 2011 at 15:06 #128557Anonym anvandare
MemberPhresh wrote:jag tar den under träningen, det är ju aminosyror så du kommer inte känna någon bättre pump eller något… Själv så tycker jag att jag får lite snabbare resultat än innan men det kan ju vara en inbillning också ..okej tar du vassle också eller endast detta?
31 maj, 2011 at 19:21 #128558Anonym anvandare
Membermat innan, xtend under, gainer efter, mat 40-60 min efter gainer
31 maj, 2011 at 21:00 #128559Anonym anvandare
MemberPhresh wrote:mat innan, xtend under, gainer efter, mat 40-60 min efter gainerokej tackar!
8 juli, 2011 at 00:35 #128560Anonym anvandare
MemberInte för att vara paragrafryttare eller städerska här på forumet. Men jag lovar dig, om du hade sökt ett par gånger både genom google och på forumet. Så hade du hittat 50 återförsäljare, 20 andra trådar och en massa annat.
Ja, jag har testat Xtend. Xtend är BCAA (Branched Aminoacids). Det är en produkt som det är mycket osäkert kring. Ifall denna höjer proteinsyntesen osv. Men eftersom xtend är så otroligt go d (blue raspberry samt fresh watermelon) så dricker jag den nu under min diet för det släcker sockersuget. Du blandar ner pulvret i en shaker eller liknande och dricker. Just nu kör jag 1.5 liters flaska och blandar ner 20 gram (cirka 7-8 skopor). Dricker den under dagen.
8 juli, 2011 at 12:12 #128561Anonym anvandare
MemberDahlgren wrote:Inte för att vara paragrafryttare eller städerska här på forumet. Men jag lovar dig, om du hade sökt ett par gånger både genom google och på forumet. Så hade du hittat 50 återförsäljare, 20 andra trådar och en massa annat.Ja, jag har testat Xtend. Xtend är BCAA (Branched Aminoacids). Det är en produkt som det är mycket osäkert kring. Ifall denna höjer proteinsyntesen osv. Men eftersom xtend är så otroligt go d (blue raspberry samt fresh watermelon) så dricker jag den nu under min diet för det släcker sockersuget. Du blandar ner pulvret i en shaker eller liknande och dricker. Just nu kör jag 1.5 liters flaska och blandar ner 20 gram (cirka 7-8 skopor). Dricker den under dagen.
Var har du läst att det är osäkert kring om den höjer proteinsyntesen?
8 juli, 2011 at 13:19 #128562Anonym anvandare
MemberDet är väl främst Leucin som är den dominerande aminosyran när det gäller att uppreglera proteinsyntesen!
Så det är väl ingen tvekan om att BCAA uppreglerar MPS?
11 juli, 2011 at 01:06 #128563Anonym anvandare
MemberTollesson/Ivarsson: Tyvärr lever jag kvar lite i när BCAA kom. Dock har jag inte läst om ämnet sen det gjorde entré på marknaden. Då var det väldigt oklart om BCAA med Leucinet höjer proteinsyntesen eller om det är blandningen mellan EAAs aminosyror. Något som står klart nu, har luddat igenom några få sammanfattningar med det är inte något jag har intresserat mig av just då.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.