Xtend?

Home Forums Kosttillskott Xtend?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Tjena! Nån som testat Xtend? Vad tycks om den isf och hur tar man den? :)

jag tar den under träningen, det är ju aminosyror så du kommer inte känna någon bättre pump eller något… Själv så tycker jag att jag får lite snabbare resultat än innan men det kan ju vara en inbillning också ..

Det är inte många som bryr sig om att läsa forumreglerna.

Phresh wrote:
    jag tar den under träningen, det är ju aminosyror så du kommer inte känna någon bättre pump eller något… Själv så tycker jag att jag får lite snabbare resultat än innan men det kan ju vara en inbillning också ..

okej tar du vassle också eller endast detta? :)

mat innan, xtend under, gainer efter, mat 40-60 min efter gainer :)

Phresh wrote:
    mat innan, xtend under, gainer efter, mat 40-60 min efter gainer :)

okej tackar! :)

Inte för att vara paragrafryttare eller städerska här på forumet. Men jag lovar dig, om du hade sökt ett par gånger både genom google och på forumet. Så hade du hittat 50 återförsäljare, 20 andra trådar och en massa annat.

Ja, jag har testat Xtend. Xtend är BCAA (Branched Aminoacids). Det är en produkt som det är mycket osäkert kring. Ifall denna höjer proteinsyntesen osv. Men eftersom xtend är så otroligt go d (blue raspberry samt fresh watermelon) så dricker jag den nu under min diet för det släcker sockersuget. Du blandar ner pulvret i en shaker eller liknande och dricker. Just nu kör jag 1.5 liters flaska och blandar ner 20 gram (cirka 7-8 skopor). Dricker den under dagen.

Dahlgren wrote:
    Inte för att vara paragrafryttare eller städerska här på forumet. Men jag lovar dig, om du hade sökt ett par gånger både genom google och på forumet. Så hade du hittat 50 återförsäljare, 20 andra trådar och en massa annat.

Ja, jag har testat Xtend. Xtend är BCAA (Branched Aminoacids). Det är en produkt som det är mycket osäkert kring. Ifall denna höjer proteinsyntesen osv. Men eftersom xtend är så otroligt go d (blue raspberry samt fresh watermelon) så dricker jag den nu under min diet för det släcker sockersuget. Du blandar ner pulvret i en shaker eller liknande och dricker. Just nu kör jag 1.5 liters flaska och blandar ner 20 gram (cirka 7-8 skopor). Dricker den under dagen.

Var har du läst att det är osäkert kring om den höjer proteinsyntesen?

Det är väl främst Leucin som är den dominerande aminosyran när det gäller att uppreglera proteinsyntesen!

Så det är väl ingen tvekan om att BCAA uppreglerar MPS?

Tollesson/Ivarsson: Tyvärr lever jag kvar lite i när BCAA kom. Dock har jag inte läst om ämnet sen det gjorde entré på marknaden. Då var det väldigt oklart om BCAA med Leucinet höjer proteinsyntesen eller om det är blandningen mellan EAAs aminosyror. Något som står klart nu, har luddat igenom några få sammanfattningar med det är inte något jag har intresserat mig av just då.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.