Elgrill bra eller anus?

Home Forums Matlagning och Recept Elgrill bra eller anus?

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #70712
    #546290

    Kompisen har en elgrill som han är nöjd med, inte den som du länkar till dock. Har själv aldrig provat …

    #546291

    Värd pengarna är den säkert, då ja tycker den va billig?

    Av bordsgrillar väljer jag nog dock heldre den OBH nordica som man ”viker ihop” , den e väl standard i många byggares kök =)

    MEN , har du plats,råd,och möjlighet, så rekomenderar jag

    [http://www.obhnordica.se/Default.aspx?ID=38&ProductID=1819]

    Bor du sen i lägenhet med balkong är de ju ännu bättre,om du vill ha den där på sommrarna ;)

    Köpte själv en i somras, och jag tycker att köttet jag grillar på den blir SÅ mycket bättre än den ”vik ihop modellen”, då jag har en sån med.

    O att ta in den o använda inne ska inte vara nå problem, funkar ju på samma sätt.

    Men så nice att kunna ha locket på, man lägger på sin köttbit, brassar på lite så man ”sluter” ytan på köttet, sen på med locket på lite lägre värme, då blir de mört o fint rakt igenom :) Skitsmidig grejj o stor nog för att laga till många,eller för matlådorna ;)

    #546292

    jag har provat en del såna(liknande modeller inte denna) och tycker det är helt smidigt.. det komer ryka en del så det gäller att den står stadigt under fläkten. finns även mer avancerade elgrillar som funkar svinbra.

    Det viktiga är väl smidigheten, bara attlägga på vad du vill. Köttstycken, kycklingklubbor osv.. personligen hatar jag stekpannan när det gäller kyckling och köttbitar, men men.. ska du bara göra lite mat är det kanske dumt att smutsa ner en hel grill…

    #546293

    jag har en exakt likadan. funkar hur bra som helst!

    #546294

    Det viktigaste är dock att finna en elgrill med bra effekt…det gör susen!!! Lycka till!!!

    #546295

    Jag är hemskt nöjd med min bordsgrill i alla fall:
    [http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/30688?opendocument&markID=90-20-14]

    #546296

    hade en elgrill .. gav bort den pga d va värdelös :)

    inte samma modell som du hade länkat till men liknande för ca 200kr…

    fanskapet började småbrinna när d föll fett ner.. men annars :up:

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.