Kött i större kvantiteter (Örebro)?

Home Forums Matlagning och Recept Kött i större kvantiteter (Örebro)?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #52661
    #129675

    Tänkte höra om det är någon här på forumet som vet var man kan köpa större partier bra kött här i Örebro (direkt från slaktare eller annat)? Det närmaste jag har kommit storköp är Eurostops 4kg förpackningar med färs, skulle gärna se annat kött med i lite mer ”bastanta” mängder (även kalkon och dylikt fungerar). Anybody?=)

    #129676
    Rickard Malm wrote:
    Tänkte höra om det är någon här på forumet som vet var man kan köpa större partier bra kött här i Örebro (direkt från slaktare eller annat)? Det närmaste jag har kommit storköp är Eurostops 4kg förpackningar med färs, skulle gärna se annat kött med i lite mer ”bastanta” mängder (även kalkon och dylikt fungerar). Anybody?=)

    Bondens marknad på stortorget? Borde väl gå bra att snacka med dom om pris för en större laddning. Länge sedan jag var där, men det fanns ju en liten typ lastbil med butik i på lördagar förr i alla fall.

    #129677

    Axfood Snabbgross ute på Aspholmen. Där kan du köpa de mesta i hyfsat stora mängder. Va sägs om 1.5 kg kesella? 3 kg keso? 2.5 kg lax. Det e kanonpriser också. Bara en hake. Du måste ha företagskort. Du kanske har egen firma eller känner nån som har? Bara o handla på då.
    Mvh

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.