Mr Johannsons / Johanssons krog.

Home Forums Matlagning och Recept Mr Johannsons / Johanssons krog.

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #66057
    #466472

    Det ena ligger vid stigs center, det andra på andra sidan vägen.
    Vilket rekommenderas och hur länge har dom lunchbuffé på lördagar?

    Det verkar som Mr Johannsons har Mongolian bbq senare på kvällen, åker lunchrätterna i form av sushi och svensk mat undan då?
    (Det är valmöjligheten jag attraheras av)

    #466473

    ÅÅÅHH! Världens största buffe, iaf som jag har sett! Dom har ju i princip allt. Jag va där iaf en vardag på lunch så resten åhller jag tyst om :)

    #466474
    Flessa wrote:
    Men Albin ditt punduvud.. :) De har mongolisk, sushi, hamburger, Husman, Glass & Thaibuffé hela dagen lång på helgerna. That’s why vi ska dit på lördag min vän.. :D

    Bra! Funderar på att klämma in Sveriges Starkaste i trollhättan innan, men får se hur vädret blir.

    #466475
    Flessa wrote:

    Någon mer som är på ett Bodymeet på lördag på MR johanssons?

    Hade gärna hängt på! Finns inte mycket som slår en buffe men kan tyvärr inte i helgen! Komemr dock käka buffe så det skriker om det i Halmstad istället.

    Men 31/7 är det Buffedags igen med MM Sports, syns då istället… Ätartävling? :P

    #466476
    Tommy Ivarsson wrote:
    Men 31/7 är det Buffedags igen med MM Sports, syns då istället… Ätartävling? :P

    Jag kom, jag såg, jag segrade… jag grät dagen efter med tanke på vikten. :D

    #466477

    Hur gick erat ätande på Mr Johanssons Albin och Flessa?

    Har läst Albins blogg och sett alla lyxiga bilder, såg sjukt gott ut men såg ingen Flessabild.. :what:

    #466478
    Tommy Ivarsson wrote:
    Hur gick erat ätande på Mr Johanssons Albin och Flessa?

    Har läst Albins blogg och sett alla lyxiga bilder, såg sjukt gott ut men såg ingen Flessabild.. :what:

    Flessa lämnade tyvärr återbud pga sjukdom… blev att jag och herr.Lagström åkte ner efter SSM i trollhättan.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.