Vilket märke säljer bäst havregryn?

Home Forums Matlagning och Recept Vilket märke säljer bäst havregryn?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #323536

    Fan vad tragiskt det är med all optinoja. Det kan ju inte vara roligt att leva så. Hela livet kretsar kring tråkig mat och att lusläsa och analysera näringsvärden.

    #323537
    faran wrote:
    Fan vad tragiskt det är med all optinoja. Det kan ju inte vara roligt att leva så. Hela livet kretsar kring tråkig mat och att lusläsa och analysera näringsvärden.

    jag tror aldrig jag träffat en människa med optinoja som har fått några nämnvärda resultat ö.h.t.

    det är nog egentligen anorektiker med skillnaden att de är rädda för att mista muskler.

    #323538

    Tillbaka till frågan:

    Jag anser att Saltå kvarns havrekross är den absolut bästa havreprodukten (smak och konsistens), det är visserligen kross, kostar rätt mycket ca 30 kr/kg och tar 20 minuter att koka till gröt, men vilken gröt – helt otroligt god.

    I Amerika kallas havrekross för Steel Cut Oats. Lär vara populär i byggarkretsar.

    #323539
    Sammy wrote:
    jag tror aldrig jag träffat en människa med optinoja som har fått några nämnvärda resultat ö.h.t.

    +1

    Verkar som om dendär nojjan är svår att undgå när man är ny till the game. Många verkar gå igenom den fasen, underteckand inkluderad.

    Ät bra, använd förnuft, maxa protein efter övriga macron samt justera uppskattade kalorier efter självuppfattad form.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.