16 åring behöver lite hjälp :)

Home Forums Medlemsbilder 16 åring behöver lite hjälp :)

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #53179
    #131952

    tjena , jag är då 16 år som har börjat gymma lite och skulle behöva lite hjälp om vad ni tycker om den nuvarande fysiken och hemskt gärna vad jag behöver träna mer för muskler ! gärna lite övningar osv med :) Jag är då själv väldig dålig på att bedöma mig själv så tyckte att detta forumet skulle vara perfekt.Är ju inte direkt stor någonstans men ni kanske hackar upp er på någonting som ser alldeles för konstigt ut på bilden som ni tycker jag ska träna upp mer :) Tack !

    #131953

    Blev imponerad av ditt låga bodyfat faktiskt.
    Skulle satsa på overall mass om jag var du, bara att köra på. Äta lite extra, var inte rädd för att lägga på dig lite fett.
    Och träna tungt :buttrock:

    Vet ju iofs inte hur ryggen, benen osv ser ut. Vad väger du? Och hur lång är du :D?

    #131954

    har problem att lägga på mig fett , kan äta hur mycket mat / skit (godis/ostbågar osv) utan att bli fet alls. Är spinkig som sagt ;) Jag är 1.94 och väger 80 kg. Vägde 83 innan men gick ner 10 kg i sommras pga att jag aldrig tränade för vi va borta på sommarn :) så försöker komma igång nu igen och ska försöka hålla igång under sommaren nu med. mjo inte så lätt att se ben&rygg som sagt

    #131955

    Hmm, du överskattar det du äter skulle jag nog säga, du lägger antigen på dig fett eller så gör du inte det. Testa någon dag att räkna ihop allt du äter, kcal, protein, kolhydrater, fett osv. Jag var likadan, vägde 55 kg när jag började och jag tyckte att jag åt jättemycket. Nu väger jag 81 kg. Och en måltid nu, är typ som en heldag för mig förut.

    #131956

    Mjo kanske är så. ett av problemen är nog att jag inte äter någon frukost heller:P men får inte i mig någonting alls på morgonen, vet inte varför bara är så. Tycker allting smakar skit på morgonen så går inte att äta något :( dricker bara juice och tar en rissifrutti på morgonen

    #131957

    Försök med minst 3 måltider om dagen, åtminstone. Sen ökar du, och gör måltiderna större hela tiden, till och med mer måltider. På morgonen kanske du börjar med 1 ägg, och mjölk. sen några dagar senare, 2 ägg. Osv:D

    #131958

    mjo ska försöka det :) dock får jag extremt ont i magen av ägg så hoppar det haha. Tackar ;)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.