2007 året allt kan hända!

Home Forums Medlemsbilder 2007 året allt kan hända!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 92 total)
  • Author
    Posts
  • #675101

    Hoppas tråden passar här annars får de snälla moderatorerna flytta tråden.

    För er som inte vet vem jag är här kommer lite presentation!

    Namn: Zoltan Szabo
    Bor: Ljungby, småland
    Morgonvikt: ca 94 kilo
    Styrketränat i antal år: 16
    Ålder: Hela 30 år i nov
    Tävlingserfaranhet: 2005 2-a på DC och 4 på LP i viktklass -87,5
    Mål för i år: Om jag nu ska tävla så vill jag komma ner till -85 klassen på SM och förhoppningsvis om allt går väl placera mig på pallen

    Kommer nya kort förhoppningsvis varannan vecka.
    Här kommer lite pics som är tagna efter dagens ryggpass!

    #77606
    #675102

    Alla kort blev tyvärr inte bra men här är två till!

    #675103

    din front dubbelbiceps gör inte dina ben rättvisa (iaf vad det verkar som utifrån kortet) men annars riktigt snygg fysik!

    #675104
    Johannez wrote:
    din front dubbelbiceps gör inte dina ben rättvisa (iaf vad det verkar som utifrån kortet) men annars riktigt snygg fysik!

    Tack för komplimangen! Har lite dålig vidd på benen framifrån och ville inte vinkla ut benen som en anka. :D Har tyvärr många svagheter vad det gäller poseringen men allt kan bara bli bättre eller hur?!

    #675105

    hehe absolut! inte för att det finns mycket att förbättra till skillnad från en annan =)

    #675106
    Johannez wrote:
    hehe absolut! inte för att det finns mycket att förbättra till skillnad från en annan =)

    Tror det eller ej men de flesta tänker som du. Det bara upp på scenen för du är redo för det! :emo-thumb Allt kan alltid bli bättre!

    PS Man blir aldrig nöjd med det man har! :frust:

    #675107
    Yacob wrote:
    Tror det eller ej men de flesta tänker som du. Det bara upp på scenen för du är redo för det! :emo-thumb Allt kan alltid bli bättre!

    PS Man blir aldrig nöjd med det man har! :frust:

    Det är väl det som är grejen också, att man aldrig ska bli nöjd. Ser riktigt bra ut iaf:)

    #675108
    Yacob wrote:
    Har tyvärr många svagheter vad det gäller poseringen men allt kan bara bli bättre eller hur?!

    Mycket bra att du har den insikten. Du kan förändra ganska mycket i alla poserna som kommer att göra att din fysik kommer att se mycket bättre ut än vad den redan gör.
    Fler borde lägga ner mer krut på att köra poseringsträning.

    Jag kan återkomma med lite kommentarer imorgon (om inte minnet sviker mig :D )

    #675109
    Jorgen wrote:
    Mycket bra att du har den insikten. Du kan förändra ganska mycket i alla poserna som kommer att göra att din fysik kommer att se mycket bättre ut än vad den redan gör.
    Fler borde lägga ner mer krut på att köra poseringsträning.

    Jag kan återkomma med lite kommentarer imorgon (om inte minnet sviker mig :D )

    All hjälp uppskattas! Tog åt mig av kritiken jag fick sist jag postade bilder. Vet ej om det syns att jag försökte komma ihåg att rätta till felen. Hade självutlösare om det kan tas som ursäkt. Allt ska gå naturligt och spontant till och för att det ska lyckas behövs massor med poseringsträning. Hmm … börjar nästan tro att du och JP är inte allt för onda! :|

    #675110

    Jag kommer ihåg dig från Dc05. Du visade upp en mycket estetisk fysik. Det enda att klaga på var att du såg väldigt hängig ut på scenen. Kan du undvika det så kommer du att bli riktigt giftig på sm.

    #675111

    ser jävligt bra ut zoltan…tror dina chanser att placera sig bra är stora iår:up:

    #675112
    Ogge wrote:
    Jag kommer ihåg dig från Dc05. Du visade upp en mycket estetisk fysik. Det enda att klaga på var att du såg väldigt hängig ut på scenen. Kan du undvika det så kommer du att bli riktigt giftig på sm.

    Tack ska du ha! Som nybörjare krånglar man till det mer än vad man behöver. Tömmningen gick i överstyr och därav gnistan och glädjen gick käpp rakt åt skogen. Ska hålla det simpelt under dieten och inte göra drastiska förändringar i slutfasen.

    Jämnför dessa två kort. De är tagna med ca 30 timmars mellanrum men formen och fylligheten är som natt o dag!

    Jiggen: Vi får se om du har rätt. Har svårt att ta åt mig komplimanger även om det är roligt att höra positiva responser.

    #675113

    Hade velat se lite mer vidd, i vanlig ordning. Men herregud gubbe, vad det där ser grymt ut. Och du har inte sparat på Trapzen heller, det är bra! Man måste ha trapz, punkt.

    Ruskigt snyggt och välbyggt!

    MVH

    #675114
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hade velat se lite mer vidd, i vanlig ordning. Men herregud gubbe, vad det där ser grymt ut. Och du har inte sparat på Trapzen heller, det är bra! Man måste ha trapz, punkt.

    Ruskigt snyggt och välbyggt!

    MVH

    …men när trapsen kommer fram i dubbel-biceps, så spänner man axlarna för mycket och ryggen blir mindre. Ett vanligt fel man gör. Se bara skillnaden på bilderna. Samma sak gäller i lats-spread och där blir resultatet ännu sämre.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 92 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.