30 dagar senare!

Home Forums Medlemsbilder 30 dagar senare!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • #685965

    Prick 1 månad mellan bilderna, 30 december och den andra är 30 Januari (idag) :)

    #78409
    #685966

    Ser ut som du ökat rejält med massa, good job.

    #685967

    ser ingen skillnad, är kanske blind, men kämpa på

    #685968

    tycker det borde vara rätt svårt att kunna urskilja några större synbara resultat på en sådan kort period som en månad… lägg upp bilder med större tidsintervall om du vill ha kritik… ser bra ut annars:emo-thumb

    #685969

    Tack för kommentarer :) Jag laddade upp dem för att jag tycker träningen har gått så förbannat bra på senaste tiden och nu tog jag ny ryggbild idag. Jämförde den med en bild från 1 månad tillbaka och jag finner stor skillnad på ryggen. Im happy and continue to be!

    #685970

    Trodde aldrig att jag skulle se nån skillnad på sån kort tid men visst fan gjorde jag det :D Kul när det går bra för andra!

    #685971

    Ser bra ut Jesper :emo-thumb

    #685972

    de ser ut som att du har bättrat på djupet i ryggen en hel del, grattis till dina ökningar.. kämpa vidare :up:

    #685973
    Danjell wrote:
    ska du jämföra bilder i fortsättningen ta dem i samma ljus/samma plats, blir lite lättare jämföra då, ser faktiskt ingen skillnad förutom att det är olika bilder..

    Precis, det är helt omöjligt att ärligt säga att man ser någon skillnad nu.

    #685974

    Ni är bra roliga ni, runt 60-70% här på body forum gillar att ge Negativ kritik så fort man laddar upp bilder, Man tror man ska få höra något bra angående ens fysik men det ända ni kan kläcka ur er är ” man ser ingen skillnad ” eller att man inte ska lägga upp bilder så tätt inpå. Well fuck you all, im quiting this forum. Just de, har varit medlem sedan 2007 och trodde jag hittat placet där jag kan prata träning och få en bra bedömning angående min fysik. haha ända jag läst är massa skit från små tomtar nere i städerna som inte klarar av att andra lyckas bättre så då ska man bli behandlad som skit. Ajja fuck you all and have a nice day!

    #685975

    Hade jag haft den tillväxten på en månad hade jag varit väldigt glad. Så länge det är tillväxt ska man inte klaga.

    #685976
    Svedbergx2 wrote:
    Ni är bra roliga ni, runt 60-70% här på body forum gillar att ge Negativ kritik så fort man laddar upp bilder, Man tror man ska få höra något bra angående ens fysik men det ända ni kan kläcka ur er är ” man ser ingen skillnad ” eller att man inte ska lägga upp bilder så tätt inpå. Well fuck you all, im quiting this forum. Just de, har varit medlem sedan 2007 och trodde jag hittat placet där jag kan prata träning och få en bra bedömning angående min fysik. haha ända jag läst är massa skit från små tomtar nere i städerna som inte klarar av att andra lyckas bättre så då ska man bli behandlad som skit. Ajja fuck you all and have a nice day!

    Va snackar du om, de flesta har gett dig positiv kritik och de resterande posterna har inte ens varit negativa. Tror ingen blir direkt ledsen om du inte skulle logga in igen om du ska ha den attityden.

    #685977

    Men killen laddar upp 2bilder där han själv är riktigt nöjd över skillnaden och räknar med att alla kommer be vid hans fötter och ösa ”Bra jobbat, Grymt gjort, :up: osv” över honom. När vi inte gör detta blir han förolämpad och går. Inte värre än så, jag tycker skillnaden är synlig, förvisso olika ljus och vinklar på bilderna vilket kan spela mig ett spratt men bortser man från det ser det ut att ha hänt en hel del.

    Sedan är knappast den här personens kropp unik på något sätt sett till proteinsyntes osv. Det går inte att lägga på sig hur mycket muskler som helst på en månad, inte utan ”tillskott” vilket vi inte heller ska diskutera eller anklaga någon för att ha använt.

    TS har kanske även bränt en del fett på denna månad vilekt får fram konturerna bättre på senare bilden, det kan skilja i glykogen och vätska osv.

    Jag ser skillnad hur som helst och tycker det ser bra ut. Många andra har skrivit samma sak, men för att ett par stycken skrev att de hade svårt att se en skillnad blev TS irriterad och försvann. Skit samma för oss andra. :)

    #685978
    Svedbergx2 wrote:
    Ni är bra roliga ni, runt 60-70% här på body forum gillar att ge Negativ kritik så fort man laddar upp bilder, Man tror man ska få höra något bra angående ens fysik men det ända ni kan kläcka ur er är ” man ser ingen skillnad ” eller att man inte ska lägga upp bilder så tätt inpå. Well fuck you all, im quiting this forum. Just de, har varit medlem sedan 2007 och trodde jag hittat placet där jag kan prata träning och få en bra bedömning angående min fysik. haha ända jag läst är massa skit från små tomtar nere i städerna som inte klarar av att andra lyckas bättre så då ska man bli behandlad som skit. Ajja fuck you all and have a nice day!

    Jadu… Visst kan det förekomma negativ kritik osv men det får man ta på ett internetforum… Förstår inte riktigt ditt ordval i bland i detta inlägg, men that´s jut me :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.