5 månaders träningen ungefär, är det bra eller dåligt?

Home Forums Medlemsbilder 5 månaders träningen ungefär, är det bra eller dåligt?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #48815
    #118454

    Jag har tränat i ca 5 månader nu men det har varit uppehåll men nu har jag iallafall hållt igång i ungefär 2½ månad! Så jag lägger ut några bilder här, dom blev inte så bra men dom får duga så får ni säga om ni tycker det är bra/dåligt :) Tar även emot tips :*

    Jag är 193 lång och väger 81kg+

    [http://img42.imageshack.us/img42/9412/img06941q.jpg]

    [http://img210.imageshack.us/img210/6706/img06951k.jpg]

    [http://img59.imageshack.us/img59/1998/img06961c.jpg]

    [http://img546.imageshack.us/img546/1738/img06971.jpg]

    (kommer bild på bröst senare!)

    #118455

    Här var det många som svarade ! :D

    #118456

    Fortsätt med det du gör, om du tycker att det fungerar. Ät, träna hårt och lär dig älska
    träningen så kommer resten av sig själv. :-)

    #118457
    Gettodachoppa wrote:
    Fortsätt med det du gör, om du tycker att det fungerar. Ät, träna hårt och lär dig älska
    träningen så kommer resten av sig själv. :-)

    Det känns skitbra, jag äter rätt och älskar att träna!! Hur ser det ut för att tränat 5 månader?

    #118458

    Äter lite kolhydrater nu oxå för att få fram absen lite så ska öka somfan i muskler efter sommarn :)

    #118459
    Vigren wrote:
    Det känns skitbra, jag äter rätt och älskar att träna!! Hur ser det ut för att tränat 5 månader?

    Det sidan omöjligt att avgöra också om du inte lägger upp några före-efter-bilder. Vi vet ju inte om du kanske har fått asbra resultat och vägde 18kg mindre för 5 månader sen? Ska jag ge dig plus för någonting så är det väl magen och axeln, isf. Där syns mest konturer. :)

    Så ja, det blir inte så mycket kommentarer tror jag. Inte än. Och det ska det inte bli efter ett halvår heller, för ett halvår är ingen tid i den här ”sporten”. Så känn dig inte kass för att ingen tappar hakan – det vore snarare konstigt om de gjorde det.

    Ingen ser bra ut redan efter ett par månader om de börjar från scratch. Inte ens undernärda smågrabbar som totalt saknar underhudsfett och får synliga resultat väldigt fort. Och du som dessutom har lite fett att bygga ”igenom” så att säga, du kommer att få vänta ett tag till före du ser vältränad ut. :)

    Vissa har tränat i 5-6 år och ser fortfarande inte vältränade ut med t-shirt på sig, för att de helt enkelt inte pallar offra så mycket av sitt liv och sitt välmående för det. Jag är en av dem. Andra har tävlat efter 2 år. Det är lite olika. Som killen innan skrev; fortsätt kämpa, och må bra. Då kommer du att se skillnader. Och så länge du gör det så är det på rätt väg.

    #118460
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det sidan omöjligt att avgöra också om du inte lägger upp några före-efter-bilder. Vi vet ju inte om du kanske har fått asbra resultat och vägde 18kg mindre för 5 månader sen? Ska jag ge dig plus för någonting så är det väl magen och axeln, isf. Där syns mest konturer. :)

    Så ja, det blir inte så mycket kommentarer tror jag. Inte än. Och det ska det inte bli efter ett halvår heller, för ett halvår är ingen tid i den här ”sporten”. Så känn dig inte kass för att ingen tappar hakan – det vore snarare konstigt om de gjorde det.

    Ingen ser bra ut redan efter ett par månader om de börjar från scratch. Inte ens undernärda smågrabbar som totalt saknar underhudsfett och får synliga resultat väldigt fort. Och du som dessutom har lite fett att bygga ”igenom” så att säga, du kommer att få vänta ett tag till före du ser vältränad ut. :)

    Vissa har tränat i 5-6 år och ser fortfarande inte vältränade ut med t-shirt på sig, för att de helt enkelt inte pallar offra så mycket av sitt liv och sitt välmående för det. Jag är en av dem. Andra har tävlat efter 2 år. Det är lite olika. Som killen innan skrev; fortsätt kämpa, och må bra. Då kommer du att se skillnader. Och så länge du gör det så är det på rätt väg.

    Tack så mycket för ditt svar!
    Jag vet att det tar lång tid men eftersom jag smådeffar lite nu tar jag de lugnt me kolhydrater men som sagt efter sommarn så blire kötta :)) för 2 månader sen vägde jag 85 och man såg inte magrutorna något men har gått ner 3-4 kg så nu börjar de ta sej ;) ha en bra dag!!

    #118461

    Ska även börja äte myyycket mer efter sommarn :))

    #118462

    Det är varken bu eller bä än så länge, anser jag.

    Det ser inte pissigt ut men det ser inte bra ut heller. Mediokert, vilket är att vänta efter 5 månaders träning.

    Gnid på så kommer resultaten.

    #118463
    Jon Larsson wrote:
    Det är varken bu eller bä än så länge, anser jag.

    Det ser inte pissigt ut men det ser inte bra ut heller. Mediokert, vilket är att vänta efter 5 månaders träning.

    Gnid på så kommer resultaten.

    Okej tack för svaret ska kämpa på :)

    #118464
    Vigren wrote:
    Ska även börja äte myyycket mer efter sommarn :))

    Med all respekt nu =)

    Har tränat i cirka 4-5år

    Gjorde precis som du i början att äta mycket mat under hösten.

    Det resulterar bara i massa onödiga kilon visst armarna kanske du får upp 5cm + men om 4,5cm bara är fett vad är ”vitsen” med det då ?

    Kör en sakta uppgång, Med hård träning Bra mat men unna dig också saker ! (Fast man behöver ju inte klämma i sig chips å diverse saker)

    Variera träningen. Vila hellre än dag för mycket än för lite.
    Lär dig känna din kropp !
    Då kommer du gå långt ! . Du har en bra grund för att göra något riktigt bra av detta ! :up:

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.