60kg i bänk, 14år och muskulös (:

Home Forums Medlemsbilder 60kg i bänk, 14år och muskulös (:

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #70326
    #521872

    Hej, lägger upp några nytagna bilder på mig själv.
    Tränar på gymmet och MMA, tränat och blivit såhär på ca 1år!
    Jag är 14år och bilderna är självklart på mig!
    Pappa äger gymmen Crudo i Göteborg så där brukar jag träna (: Drar 60kr i bänk.

    Situps och så många armhävlingar jag orkar varje dag (40st armh. är rekordet just nu) Väger ca 65kg.

    #521874

    Ser bra ut! Träna på, ät bra och håll motivationen på topp så är ingenting omöjligt :emo-thumb alla har vi börjat någonstans!

    #521876

    håller helt klart med Clarence träna hårt och ät som en gud ! och vänta så kommer resultaten ;)

    #521878

    ser bra ut för att vara14år. men du menar nog 60kg va? inte 60kr?? ;)

    #521880
    Henrik Lindh wrote:
    ser bra ut för att vara14år. men du menar nog 60kg va? inte 60kr?? ;)

    tack! ja, 60kg ska det vara men jag hittar inte redigeringsknappen.

    #521882

    Jadu, lågt bodyfat och inte fullt utvecklad kropp. Men träna på, du är bara 14. Btw så har jag träffat din far. Nämligen tränat MMA på Crudo på Esperantoplatsen/gatan. Riktigt skön gubbe ;)
    Med en så bra kropp du ser ut att ha så vet jag också att far din har lite styrkelyftar gener om jag inte missminner mig ;)

    #521885
    Dahlgren wrote:
    Jadu, lågt bodyfat och inte fullt utvecklad kropp. Men träna på, du är bara 14. Btw så har jag träffat din far. Nämligen tränat MMA på Crudo på Esperantoplatsen/gatan. Riktigt skön gubbe ;)
    Med en så bra kropp du ser ut att ha så vet jag också att far din har lite styrkelyftar gener om jag inte missminner mig ;)

    haha sanningen kommer fram 😮 Jo, jag har ju nästan alla hans gener plus att det är han som hjälper mig med träningen. :|

    #521887

    Bara köra på då Emil.
    Hur länge har du tränat MMA?
    Hörde att ett till gym/MMA hall har öppnat i Angered.

    #521889

    Jajamensan (:
    Har tränat mma nu i 6månader :D Bruno Cavalho är ju instruktör där!

    #521891
    Ssoul wrote:
    Jajamensan (:
    Har tränat mma nu i 6månader :D Bruno Cavalho är ju instruktör där!

    Hälsa Bruno från mig Jocke i Ängelholm ;)

    #521893

    Det är hyfsat bra! Jag är också 14 och jag tar 50 i bänkpress om jag går enda till brösten annars kan jag ta 70 ungefär hälften av vägen =)

    #521895

    du ser väl lite mer utvecklad ut än en 14åring överlag men inget speciellt i min mening.

    och 60kg i bänk när man är 14år är inget extremt.

    men kör på så blir det säkert kanon om något år

    Mvh

    #521896

    Visst har har du lite bättre form och styrka än medelfjortisen men ingenting märkvärdigt. Du har ju faktiskt tränat ett år också. Sen är det ju väldigt olika hur snabbt man växer och mognar. Vissa killar börjar inte växa förrän de går i gymnasiet medans andra kan vara stora redan i din ålder. Själv slutade jag växa på längden i din ålder och vägde 68kg fördelat på 173cm utan att vara tjock (ja jag var längre som 14åring än idag 172cm) Jag klarade då av att göra några reps på 60kg i bänken (testade i skolan) Men då höll jag på med simmning och styrketräning var inget för mig. En som däremot imponerade på mig när det gäller ålder och bänkpress så var det min frus son som när han var nio år tröck upp 45kg i bänken vägandes drygt 30kg. Där snackar vi gener. Men det är inte så konstigt frugan gör ju nästan 115kg i bänken nu efter knappt två års träning.

    Kämpa på du och var rädd om dig så kan det nog bli riktigt bra det här. Lycka till Mvh/Fortress

    #521898

    Man skulle kunna säga att du går en ljus framtid till mötes om du kör på nu och tränar så
    klokt du kan. Ung och sprängfylld av hormoner – kan det vara bättre förutsättningar?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.