Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

Home Forums Medlemsbilder Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #667641

    Var iväg igår en sväng med min kameraväska och allas våran Andreaz ”Baboom” Engström. Den dvärgväxta grovingen som gjort livet surt för -70-killarna ett par år nu. Och det ser ta mig fan rätt bra ut. Inte illa pinkat av en halt elefant, som man säger.

    #77557
    #667642

    Fler ska vi ha!

    #667643

    Och ett par till. Sen var det slut.

    #667644

    FyF*N vilken bra bild den med axelhantelpressen!!!
    Ser riktigt grymt ut så pass långt från tävling, finns ju fortfarande tid för ytterligare förbättringar.
    Bra jobbat Mr. Baboom

    #667645

    hejja hejja , grym mage sida o axlar tycker jag

    #667646
    micha1 wrote:
    hejja hejja , grym mage sida o axlar tycker jag

    Bra balanserad fysik:emo-thumb
    Nice form.

    #667647

    Undras vem av Henrik Lindh och Andreaz Engström som har en far som varit ute på vift en gång i tiden. Dessa båda herrar är misstänkt lika…:)

    #667648

    Det ser bra ut, hur lång är Andreaz ?

    #667649
    Janpeter Sangborn wrote:
    Undras vem av Henrik Lindh och Andreaz Engström som har en far som varit ute på vift en gång i tiden. Dessa båda herrar är misstänkt lika…:)

    Haha, ja det är lite svårt att veta. Är det den långa fadern, eller den som har smurf längd. Misstänker att det inte är min fars som är fader till en så lång och ståtlig pöjk som Jiggen. Då han är ynka 164cm… Om han mot förmodan inte gillar amason kvinnor..

    Men seriöst, undra hur många som frågat om vi är bröder.

    r2d2r2d2 wrote:
    Det ser bra ut, hur lång är Andreaz ?

    Tack, 169cm!

    #667650

    Kul att leka med blixtar…det är en svår konst med belysning. Du har tagit bilder som är helt ok generellt…lite platt, och nästintill utfrätt känsla och konstiga skuggningar…lite softboxar o paraplyer som nästa önskan? Låter gnälligt, men du ser detta själv är jag övertygad om. Dock har du lyckats bra med hantelpressbilden och den avslappnade bilden (nr 3 i andra inlägget…) där skuggorna o belysningen höjer känslan. Bild nr 2 i andra inlägget (latsspread) hade varit riktigt bra om du tonat ner lite, lite på ljuset från höger. Den vänstra delen ser djup och bra ut medan högra är platt o ”tråkig”…

    Dock mycket bra jobbat, och blir du lika bra på belysta bilder som på allt annat…kung!

    #667651
    rfb wrote:
    Kul att leka med blixtar…det är en svår konst med belysning. Du har tagit bilder som är helt ok generellt…lite platt, och nästintill utfrätt känsla och konstiga skuggningar…lite softboxar o paraplyer som nästa önskan? Låter gnälligt, men du ser detta själv är jag övertygad om. Dock har du lyckats bra med hantelpressbilden och den avslappnade bilden (nr 3 i andra inlägget…) där skuggorna o belysningen höjer känslan. Bild nr 2 i andra inlägget (latsspread) hade varit riktigt bra om du tonat ner lite, lite på ljuset från höger. Den vänstra delen ser djup och bra ut medan högra är platt o ”tråkig”…

    Ja fan, nu stod blixtarna o’naturell utan varken reflektorer eller ens diffusers. Det blir lite lastbilseffekt. Men jag hade inget annat att tillgå där, paraplyerna kommer dock snart. Sen är det bara stativfästen till dem som fattas och då blir alla glada. Ge det två veckor kanske, så ska du få se på fan. :)

    #667652

    Gillar Andreaz Fysik hemskt mycket!
    Grymt djup i ryggen!
    Enda in i kaklet nu!!!

    Maci; Riktigt fina bilder med!!

    #667653
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ja fan, nu stod blixtarna o’naturell utan varken reflektorer eller ens diffusers. Det blir lite lastbilseffekt. Men jag hade inget annat att tillgå där, paraplyerna kommer dock snart. Sen är det bara stativfästen till dem som fattas och då blir alla glada. Ge det två veckor kanske, så ska du få se på fan. :)

    Jo, det syns på bilderna, och det är vad som är synd, för du har på vissa bilder lyckats med vinklarna på blixtarna, men på tok för hårt ljus som ger så hårda skuggor och ”platta” delar…så när du väl har dina paraplyer/boxar/fästen så är jag övertygad om att jag får se på f-n. :)

    Fortsätt fota…du blir ju bättre för varje gång och din kunskap är mycket god vilket märks på dina svar i de andra trådarna.:up:

    #667654

    Marcus.. du ska inte möjligtvis passera Göteborg nån gång framöver? gärna i samband med att jag börjar närma mig eller är i tävlingsform? :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.