Backdays bulk-bilder

Home Forums Medlemsbilder Backdays bulk-bilder

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #912862

    Kan man få se en dubbelbiceps framifrån, kanske?;)

    #912863

    Fint! :)

    #912864

    RealMagic nästa gång jag tar kort ska jag försoka komma ihåg det.

    Maci tack för dina props, kul att du tyckte om historian.En till, när jag började träna y en liten by i Spanien, tränade jag på gården utanför för att morsan ville inte ha några konstiga vikter inne.
    För att köra bänkpress använde jag 3 pallar som bänk och stången fick ligga på en mur lite högre upp och då tog man stången och körde.Det gick lite konstiga” rykten” om mig i byn må du tro:p

    brannmark tack ska du ha:)

    #912865
    Maci wrote:
    Det där är svaret som ska citeras när alla små snorungar tjabblar om hardcore hit och dit… Riktigt coolt.

    8)

    Tack så mycket :)

    #912866

    Jag diggar filerna inne i ryggen på dig som man ser på avartarbilden hmmm syns att det körts mycket marklyft:nod :up:

    #912867

    Fan vilka schysta muskler du samlat på dig:up:
    Riktigt inspirerande och allting går tack vare dig uppenbarligen om man bara brinner och ger allting!

    Give us some more pics man:)

    #912868

    mickebodyb tack , du har nog rätt jag har kört några pass marklyft:)
    Förresten så har jag set några av dina tavlingsbilder så jag passar på att gratulera dig för formen och vinsten.

    Ljunky tack för dina ord , jag har inte flera nytagna bilder så jag får posta en från slutet av september som redan varit postad förut men den får duga så länge.

    [img=http://i13.tinypic.com/2zisk1v.jpg]

    #912869

    Fyy fasen vad bra :up: måste säga att det är såna som dig man sr upp till! Inte många med den formen som tränar seriöst och är 25!!:D

    #912870

    Måsta hålla med, denhär ”gubben” är GRYM! ^^ :emo-thumb

    Riktigt imponerande! Keep up the hard work!

    #912871

    Grymt bra form, även på dina offseasonbilder har du en form som jag skulle vara mer än nöjd om jag kunde få! :) Och du är 33 år äldre än jag :)

    #912872

    Präktigt imponerande får man lov att säga!
    keep up the good work!:up:

    #912873

    Imponerande. :worship:

    #912874

    Väldigt imponerande och inte minst inspirerande. Lycka till med dina planer för framtiden!
    Ps: ska visa bidlerna för pappa så kanske han kan få tummarna ur r*ven och börja röra på sig 8) ds

    #912875

    maeki tack för props :)

    Mr_c , tack ska du ha, jag ska försöka att vara grym i fortsättningen också:D

    henkebenke , tack men du kommer att se att åren går djävligt fort ,så snart är du där också

    feten , tack ska du ha för dina ord:)

    coffe_91, tack till dig också:up:

    Charlotte_ , tack för props, och hoppas att din pappa får lite inspiration

    #912876

    Vilken underbar fysik du ligger inne med. Jag hoppas att jag ser ut sån vid din ålder(är 38 i år)…
    Imponerande..:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.