Bästa tryck.

Home Forums Medlemsbilder Bästa tryck.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 125 total)
  • Author
    Posts
  • #63293
    #418904

    Vi har sett, bästa form, bästa träningsvideor m.m. Nu är det dags för det mer extrema, visa bilderna på det bästa ”muskeltrycket” ni haft.

    #418905

    Helvete… TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK!!!

    #418906

    Åh fyyhyyyy faaaan!!! :D

    #418907

    Ooh helvete, dödade tråden med en gång!! :worship:

    #418908

    hur fan fick du det tröööccket ;)?!

    #418909

    Enkelt :|

    Jag skulle fotograferas inför en kostillskott reklam, Animal för att vara exakt. Jag hade varit i bra form ett bra tag, hae tömnt mig i 4 dagar, nollat kolhydraterna helt, bara ätit fett och protein, skippat ”tillsatt” salt, kört 4 ”tömningspass” fyllde sedan på med riskakor och vetepuffar tillsammans med nutella och sylt i 1,5 dag cirka, fotograferades vid 19:00 på torsdagen, åt sedan normal mat hela fredagen men överraskade sedan kroppen med 0,5 kg godis och en pizza tillsammans med ett par shots vodka på kvällen, resultatet blev detta……

    Föresten, någon som har kontakt med Animal (kostillskott)? Vi aldrig se bilderna, och skulle gärna vilja se dom, blev fotograferad tillsammans med Kalle Lane.

    Mvh P

    #418910

    Haha shit pommes fritt! Grym tråd =) Upp med bilder nu pojks änd flicks!

    #418911

    Bra där kompis ;)

    #418912

    hur länge ”håller sig” sånt tröck ?

    #418913

    Fick till ett hyffsat tryck i benen kvällen innan Loaded Cup. Vart bättre på morgonen därpå men gillar de här bilderna.

    Tryck och tryck… men hade bra häng i triccarna där :)

    #418914

    Kom igen nu folk! Lägg upp gamla som nya bilder, denna är cirka 2 år gammal. Formen nu är bättre men inte med samma tryck, skall se om jag kan lägga upp en färskare bild sen, har ett par på mobilen, behöver bara få in dom i datorn.

    Cagiva: Var det så uppenbart? Försökte ändå Cencuera mig lite ha ha ha.

    #418915

    FYYY HELVETE PELLE!! :D :worship:

    #418916

    Karlssooooon: Det beror på vad du utsätter kroppen för, men du kan lätt hålla det ett par timmar.

    Johannez: Bra där, imponerade av dina framsteg. Snyggt kors på ryggen också he he he.

    #418917
    Pelle svensson wrote:
    Kom igen nu folk! Lägg upp gamla som nya bilder, denna är cirka 2 år gammal. Formen nu är bättre men inte med samma tryck, skall se om jag kan lägga upp en färskare bild sen, har ett par på mobilen, behöver bara få in dom i datorn.

    Cagiva: Var det så uppenbart? Försökte ändå Cencuera mig lite ha ha ha.

    Haha jopp, tog 2sekunder, men hade för mig att bilden va äldre än 2år? Tryck som få iaf! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 125 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.