Dags för deff bilder före deff

Home Forums Medlemsbilder Dags för deff bilder före deff

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #54111
    #136064

    slänger upp 2 bilder kanske inte dem bästa poserna men det får gå,
    tänkte börja på en 3 mån deff ca se om det ger något,

    all form av tips kritik

    #136065

    Lite svårt att avgöra på bilderna, men ser inte ut att vara allt för mycket fett att ta av, så det blir säkert bra på 3 månader.

    #136066

    jag visste inte va ja skulle ta för bilder, kanske en vanlig helkropps bild där man inte spänner sig bättre? men du tror 3 mån borde vara lagomt?

    #136067
    oglecki wrote:
    jag visste inte va ja skulle ta för bilder, kanske en vanlig helkropps bild där man inte spänner sig bättre? men du tror 3 mån borde vara lagomt?

    Helkropp är bra där man ser ben, och lite ljusare bild.

    Vad som är lagom kan inte jag veta, det beror på vad du har för mål? Det ser ju som sagt ut som du är i ganska bra form redan, och på 3 månader lär du nog kunna vara ganska gård om det är målet :)

    #136068

    ja skall se om ja orkar fixa en helkropps bild nån da, så slänger jag upp den. men ja kör på ca 3 mån borde nog räcka märker ja det behövs mer kör ja lite till…

    hur mycket kondition träning borde man köra? ja kör redan 5dagar gym och springer lite ca 15 min efter varje pass, skall man lägga till något mer cardio pass?
    mvh oscar

    #136069

    [img=http://img211.imageshack.us/img211/2919/ogge3.jpg]lägger upp till bild typ samma som den innan men

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.