Fett uppskattning! needar hjälp

Home Forums Medlemsbilder Fett uppskattning! needar hjälp

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #53943
    #135357

    Jag har tränat i tre månader varav 1 månad inom deff.. vill ha fett uppskattning ungefär , har deffat ner mig från 75 till 70 kg , tror jag måste ner till 65 än! slänger upp bilder.

    Hheheh jag vet jag e fet , därför deffar jag!

    #135358

    Runt 20%

    #135359

    heheh enligt midjemått och bmi så har jag runt 15 :O
    Hur många kg finns o plocka ungefär? väger 70 :)

    #135360

    Hur lång är du? Vad är målet? Du har nog minst det dubbla kvar att plocka bort. Dvsa 10 till.

    #135361

    Jag är 177 lång , har midje mått 85 cm , gått ner från 95 till deet nu . och jag vill ha platt mage eller iaf snyggare! och enligt dom i gymmet har jag en stark bål .. heheh jag spelar innebandy 4 gånger om veckan och gym 3

    #135362
    Gustaf Lindberg wrote:
    Hur lång är du? Vad är målet? Du har nog minst det dubbla kvar att plocka bort. Dvsa 10 till.

    Nja! Tycker du verkligen att det finns 10 kg tills magen försvinner? Jag skulle gissa på runt 15 % men det egentligen oväsentligt. Du har en beachduglig kropp om 6-7 kg eller om ca 2 månader om du håller denna takt du har nu.

    Mvh

    #135363
    oscar123 wrote:
    heheh enligt midjemått och bmi så har jag runt 15 :O
    Hur många kg finns o plocka ungefär? väger 70 :)

    Fantastiskt. Två helt ointressanta mått som tillsammans ger underlag för ett tredje, som är ÄNNU mindre intressant.

    Du väger 70kg, och har lite småpattar. Halvfet vore en överdrift, men du är långt ifrån trimmad också. Och så mycket muskler har du inte heller, så du kommer att bli ganska smal när du kommer ner i låg fetthalt.

    Enligt de på gymmet? Stark bål? Skitbra. Frågan är vad du får ligga mest på, magrutor eller stark bål enligt de på gymmet. Fortsätt ”deffa” tills du är snygg helt enkelt, om det är det du vill uppnå. Ingen kommer fråga vad du har för midjemått, BMI eller fett% enligt kalipermätning.

    Förlåt att jag skräller och klagar, men läs med ett leende så ska du se att jag inte menar något illa utan bara försöker ge dig lite enkelt ljus i mörkret som inte är allt för hysteriskt, vetenskapligt eller onödigt (same shit). Jag håller med Gustaf. 7-8kg till, iaf. Ner till 65 kommer inte att räcka, tror jag.

    #135364

    okej tack :) jag är inte ute efter vara så jävla grov utan ha en kropp jag trivs med och sen är jag ute efter mer styrka än massa om det nu går:)

    #135365

    Runt 10kg bör du skrapa bort om du ska ha ett sexpack.

    Kör på med din innebandy, fortsätt dieta och vid 60kg kommer du vara i riktigt bra form!

    #135366

    heheh 60 kg låter jävligt lite! kan inte tänka mig att väga 60 , men jag ska dieta tills jag får fin kropp ;) hehe är man svag om man som mig med vikten 69.8 kg (imorse) , orkar bänka 65 , mark 130 ? jag är nog rätt så stark ändå för att ha tränat 3 månader .. förlåt kanske lite off topic , men tycker 10 kg är välldigt mycket :O men aja , ska väll fortsätta , får se hur det är vid 65 kg osv :) tror du att det är en stor chans för mig o tappa muskel massa om jag inte äter mycket proteiner?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.