Före och efter bilder?

Home Forums Medlemsbilder Före och efter bilder?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,551 through 2,565 (of 2,580 total)
  • Author
    Posts
  • #244525

    4 veckors slit har gett detta resultat på ryggen

    Före
    [img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/RyggenMars2012.jpg]Efter[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/3Maj12030.jpg]Jag är väldigt nöjd med utvecklingen.. har 1 år på mig tills tävlingen så fortsätter utvecklingen i samma stil är jag mer än nöjd:D

    Nu hoppas jag på ett skadefritt år.. skulle tävla Tammer med bröt ett finger så illa att jag fick gips upp till halva armen och handleden stelnade till och detta gjorde att jag tappade allt för mkt för en tävling i år:(

    Knas man bryter finger men handleden tar mest skada haha

    #244526
    Erik_Hellström wrote:
    Nog för att jag har en egen tråd, men får väl dela med mig av mina framgångar de senaste 10månaderna här också =D

    [img=http://img482.imageshack.us/img482/2673/jmfrelse10mnbi8.jpg]Vänstra: 6:e januari 2006
    Högra: 16:e november 2006

    imponerande!

    #244527

    Idag publicerades mitt work i Expressen GT.
    Tro inte för fem öre att jag är klar, skall hela vägen upp på scen & är knappt halvvägs! [/b] :p

    #244528

    Coolt Nora. Gillar uttrycket i tidningen…”trollade”. :-)

    Starta en journal här på Body.

    #244529
    Gettodachoppa wrote:
    Coolt Nora. Gillar uttrycket i tidningen…”trollade”. :-)

    Starta en journal här på Body.

    Reportern måste ha glömt citattecknena för att betona ironin i uttrycket:what: för jag förfan bankat bort varje gram fett varendaste dag! Men annars var den grymt skriven:emo-thumb

    #244530
    *Nora* wrote:
    Idag publicerades mitt work i Expressen GT.
    Tro inte för fem öre att jag är klar, skall hela vägen upp på scen & är knappt halvvägs! [/b] :p

    Hemskt imponerande, kul att du sikar ännu högre också! :emo-thumb
    Måste vara roligt att vara med i Expressen med, haha… :)

    #244531

    Grymt sa grisen! Svinbra jobbat Nora! :D

    #244532

    2011-04 vs 2012-04, ser man någon skillnad? 2 olika kameror och lite bättre ljus i den nyare bilden.
    Inte säker på vikten på den vid 2011 men tror jag låg på 71.
    Vart en 10 månaders bulk mellan dom och 2 månaders deff.
    [img=http://i.imgur.com/Kkf9r.jpg]

    #244533

    Har redan laddat upp mina före och efter bilder på ca 2år, men tänkte lägga upp bilderna på min utveckling på 4veckor. De dåliga bilderna är efter en skidresa och några veckor av allmänt dålig mat och lite träning och de bra bilderna är som sagt fyra veckor efter (idag) :)

    #244534
    *Nora* wrote:
    Reportern måste ha glömt citattecknena för att betona ironin i uttrycket:what: för jag förfan bankat bort varje gram fett varendaste dag! Men annars var den grymt skriven:emo-thumb

    Reportrar har ingen själ. Oroa dig inte. Du vinner i det långa loppet.

    #244535

    Nora, du är ju min nya idol. Läste artikeln idag, du såg fantastisk ut. Du har gjort det så djävla bra!!!!!!

    #244536
    BOA wrote:
    Hemskt imponerande, kul att du sikar ännu högre också! :emo-thumb
    Måste vara roligt att vara med i Expressen med, haha… :)
    Zoltan Szabo wrote:
    Grymt sa grisen! Svinbra jobbat Nora! :D
    Marcus Syvertsen wrote:
    Reportrar har ingen själ. Oroa dig inte. Du vinner i det långa loppet.
    waco3000 wrote:
    Nora, du är ju min nya idol. Läste artikeln idag, du såg fantastisk ut. Du har gjort det så djävla bra!!!!!!

    Tack alla!! Vägen är lång men CBB it is!:buttrock:
    Bamsekramar

    #375968

    80 – 90 kg under ungefär 5 månader.
    180 cm lång, 19 år gammal. 90 kg bilden tagen i mars

    #416968

    Hejsan hejsan!
    Först måste jag säga: Bra jobbat alla och grattis till era resultat!

    Jag lägger väl upp nån före och efterbild också.
    Kort historia: På dom första två bilderna vägde jag 95kg och iom ett nyårslöfte om att börja träna så körde jag extremt hård träning och fokuserade mycket på kosten under våren. Drygt 3 månader senare vägde jag 80kg. Väl ”där nere” vände jag uppåt och siktar nu mot 90kg-strecket, men det får ta den tid det tar.
    På sista bilden vägde jag 83,5kg.
    Det positiva med denna ”1,5 års-resan” förutom resultatet är dock att träningen blivit en väldigt stor del av min vardag och jag har svårt att se mig falla tillbaks i dom gamla fula ovanorna. :)

    Mvh

    #492171

    Första bilden har jag ett par månader efter ett års uppehåll helt från gymmandet. 100+kg något på den bilden.
    Andra bilden är backstage Alströmmer där jag vägde 87-88kg dagen före och en del vätska ur på det så runt 85kg på bilden. Med tanke på att jag vägde 117kg i januari 2010 så är det helt ok och träning är roligt igen.

Viewing 15 posts - 2,551 through 2,565 (of 2,580 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.