framsteg? 3 bilder i perioder

Home Forums Medlemsbilder framsteg? 3 bilder i perioder

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #71225
    #553412

    Hade varit kul att få några kommentarer om bilderna

    Är där några framsteg?

    pic 1, runt 3 mån

    [http://data.fuskbugg.se/skalman01/pic%201,%202%20months.JPG]

    pic 2, 5 mån

    [http://data.fuskbugg.se/skalman01/pic%202,%205%20months.JPG]

    pic 3, 8 mån

    [http://data.fuskbugg.se/skalman01/pic%203,%208%20months.JPG]

    Vet att jag har gått upp en hel del men vet inte om ja ska börja deffa.

    Vill att armarna ska bli större först

    vad tycker du?

    Tacksam för svar

    #553413

    JAG skulle personligen vänta med att deffa om jag var du. Du har inte tillräckligt med massa för att det ska se ”bra ut”. Du kommer bara se smal ut. Det är en av anledningarna till att jag själv inte tänker deffa denna sommar.

    Men, framsteg har du gjort i alla fall! Det märks, speciellt på armarna. Det är bara ligga i!

    #553414

    finns inte mycket att deffa fram dock, kommer bli smal om du deffar nu.

    Bygg ist i nått år så.

    #553415

    Fortsätt i den kost och träning nu i 5-6 månader till. Som Madjke säger du kommer se smal ut.
    Det är du själv som väljer men en deff nu på grund av att du vill se smal ut till sommaren är för sent för det är nästan svårt att deffa första gången också om du inte har gjort det förut. Bygg för det är bra att ha något att bygga på!

    Jag säger nej till deff och ja till att träna på! Lycka till!

    #553416

    Beror på vad du vill ha ut av det. Vill du ligga så är det bara att deffa järnet, spinkiga modekillar med 6-pack och jeansstorlek 26” får knulla hur mycket som helst. Vill du bli grov däremot eller t.om. försöka få en god fysik ur fitnessynpunkt så brinner det inte i knutarna, du är ju inte fet liksom. Då är det bara att köra på, så länge man inte är fet. Fet ska man aldrig vara.

    #553417

    Jag säger:

    Börja med att ta en bild man kan se nåt från!!

    #553418
    Marcus Syvertsen wrote:
    Beror på vad du vill ha ut av det. Vill du ligga så är det bara att deffa järnet, spinkiga modekillar med 6-pack och jeansstorlek 26” får knulla hur mycket som helst. Vill du bli grov däremot eller t.om. försöka få en god fysik ur fitnessynpunkt så brinner det inte i knutarna, du är ju inte fet liksom. Då är det bara att köra på, så länge man inte är fet. Fet ska man aldrig vara.

    syftar du på dig själv med spinkig modekille?

    #553419

    Fokusera mera på nästa sommar istället. 8 månaders träning är inget i denna branch. Du kan ligga på runt 12-15% underhudsfett för maximal tillväxt. Fokusera inte bara på armarna. Ge hela kroppen samma uppmärksamhet och glöm inte benen!

    #553420
    ChristofferL wrote:
    syftar du på dig själv med spinkig modekille?

    Ouf. Hårding. :ph34r:

    Kan upplysa dig om att jag varken har jeansstorlek 26”, 6-pack, har ovanligt mycket sex eller är ett dugg intresserad av mode. Ganska vitala grejer för att ett sånt där skämt ska gå hem.

    Grattis till ditt första regelbrott. Alla ska vi börja någon gång. Dock har du ju turen att ge dig på en mod, så du slipper spydig medlemstitel, ändrat användarnamn, ett skithål på avataren och en tråd där jag på ditt konto offentligt kommer ut som dendrofil.

    #553421
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ouf. Hårding. :ph34r:

    Kan upplysa dig om att jag varken har jeansstorlek 26”, 6-pack, har ovanligt mycket sex eller är ett dugg intresserad av mode. Ganska vitala grejer för att ett sånt där skämt ska gå hem.

    Grattis till ditt första regelbrott. Alla ska vi börja någon gång. Dock har du ju turen att ge dig på en mod, så du slipper spydig medlemstitel, ändrat användarnamn, ett skithål på avataren och en tråd där jag på ditt konto offentligt kommer ut som dendrofil.

    woaw! ChristofferL hoppas du svarar på den, battle här!! vore så nice om du knäckte MS tillbaka :)

    #553422
    nog_nog wrote:
    woaw! ChristofferL hoppas du svarar på den, battle här!! vore så nice om du knäckte MS tillbaka :)

    Här ska inte battlas ett dugg. Då tar jag bara bort skiten. PM däremot har jag utrymme för… 467st till i inkorgen så där kan han ösa på efter behag. Men detta är inte repan, så på tok för envisa näbbgäddor belönas med dammvippa.

    #553423
    Marcus Syvertsen wrote:
    Här ska inte battlas ett dugg. Då tar jag bara bort skiten. PM däremot har jag utrymme för… 467st till i inkorgen så där kan han ösa på efter behag. Men detta är inte repan, så på tok för envisa näbbgäddor belönas med dammvippa.

    Jag tar på mig det Christoffer, det var mig han syftade på. ;)

    #553424
    bloodfist wrote:
    jag tror att om du deffar så kommer du nästan se ut som du gjorde i början, lite ltie större bara, för kom ihåg att du endast kan bygga 1-2kg muskler per år

    Hur kommer det sig att många har fått sånna sjuka resultat bara på några månader då? om man kollar på medlems bilder, Så är det många som gått från jätte klen till riktigt vältränad på halvår bara hur går det då?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.