Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208285

    Hockeyböj

    [youtube=t9MeVtmr2JQ]

    #208286
    Survivalist wrote:
    Hockeyböj

    [youtube=t9MeVtmr2JQ]

    Vad är meningen med viktplattorna under fötterna om du bara ska köra halvböjar? Du lär ju kommer ner till det djupet ändå.

    #208287
    anders172 wrote:
    Vad är meningen med viktplattorna under fötterna om du bara ska köra halvböjar? Du lär ju kommer ner till det djupet ändå.

    Är extremt stel i fotlederna och ramlar framåt med överkroppen om jag har hälarna i. Allra helst vill jag stå på tå (väldigt upphöjda hälar), då får jag mest upprätt form. Om jag går ner djupare så åker jag ihop som en fällkniv (har testat utan vikt). ;)

    #208288
    Survivalist wrote:
    Är extremt stel i fotlederna och ramlar framåt med överkroppen om jag har hälarna i. Allra helst vill jag stå på tå (väldigt upphöjda hälar), då får jag mest upprätt form. Om jag går ner djupare så åker jag ihop som en fällkniv (har testat utan vikt). ;)

    Okej. Jag tycker du ska lägga stången längre ner på ryggen, kläm ihop trapsen och spänn under armarna under stången, sen breddar du stancen och tränar din bål.

    #208289
    Survivalist wrote:
    Hockeyböj

    [youtube=t9MeVtmr2JQ]

    Är det där på Örebro kårgym?

    #208290

    kroppsvikt: ca82.5kg

    225kg

    [youtube=l3zCX73hG_A]

    #208291
    anders172 wrote:
    Okej. Jag tycker du ska lägga stången längre ner på ryggen, kläm ihop trapsen och spänn under armarna under stången, sen breddar du stancen och tränar din bål.

    Ska testas! Du menar att man faller fram mindre av bredare stance?

    Dementis wrote:
    Är det där på Örebro kårgym?

    Kanske. :| Men det är inte kårens gym…

    #208292
    Survivalist wrote:
    Ska testas! Du menar att man faller fram mindre av bredare stance?

    Kanske. :| Men det är inte kårens gym…

    Eller ja.. gymmet på gih huset.. Tyckte jag kände igen det :p

    #208293
    Samir wrote:
    Det är andreas till höger under hela klippet =)

    HA! ja fan det där passet minns jag, riktigt imponerande vikter du kör med samir! tänkte fråga dig om du ville ha pass men av någon anledning lät jag bli.

    Haha btw man ser att jag inte har någon större lust att träna där, diet trött som fan.

    #208294
    Samir wrote:
    slår i ett par reps i första setet och minst en repetition av andra setet slår i kroken =)

    Annars hade jag satt den sjätte på 150 :)

    Youtube har mutat klippet så ni får la nynna er igenom klippet..
    [youtube=0ztVNF0pZBk]

    Fy faaan vad du är brutal :up:

    #208295

    [youtube=g46Ts7138GU]

    Här kommer en film! Skulle maxa i bänken.. Tyvärr gick det inte den här gången men det går upp nästa vecka! :emo-thumb

    #208296

    Hantelshrugs. Kör stång innan så man förtröttar, vi har inte större hantlar i kalmar.
    [youtube=k1YXrl7XS5A]

    #208297
    David Näslund wrote:
    kroppsvikt: ca82.5kg

    225kg

    [youtube=l3zCX73hG_A]

    Skön taggnings musik ! :emo-thumb passa bra in på ett marklyft ! Fortsätt sådär ! Fint lyft !

    Mvh joakim

    p.s Du var väldigt snabb ner o ta stången tyckte jag ;) :p

    #208298

    Dagens oväntade marklyft och filmande! Kändes som om jag tappade ryggen något mer när jag väl drog, drog förvisso klart ändå vilket jag inte brukar göra men nu var det ju PB vikter och vikkåtheten tog över!

    Har tittat på filmen några gånger nu och det ser inte så hemskt farligt ut på videon tycker jag! Några graders böj blir det men inte så mycket som det kändes som!

    Hur tycker ni det ser ut! :what:

    [youtube=XZq7AWZOQYE&feature=player_embedded]

    #208299
    Tommy Ivarsson wrote:
    Dagens oväntade marklyft och filmande! Kändes som om jag tappade ryggen något mer när jag väl drog, drog förvisso klart ändå vilket jag inte brukar göra men nu var det ju PB vikter och vikkåtheten tog över!

    Har tittat på filmen några gånger nu och det ser inte så hemskt farligt ut på videon tycker jag! Några graders böj blir det men inte så mycket som det kändes som!

    Hur tycker ni det ser ut! :what:

    [youtube=XZq7AWZOQYE&feature=player_embedded]

    Såg bra ut ;) men en het tips vänd inte kroppen och huvudet så som du gjorde i slutet för det kan kosta :emo-thumb

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.