Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208690
    faogel wrote:
    Sista timmarna som tonåring, nytt pers! :D
    440 x 8.

    [youtube=v1qPhW2ab40]

    Och ni haters som alltid klagar på djup, GLAD PÅSK!![/b]

    Vill först säga att jag inte är någon hater vill också grattulera till pb. Dock måste jag påpeka att rörelsen är på tog för grund. Du riskerar bara att dra på dig skador genom att köra på en för tung belastning. Vore jag dig skulle jag plocka av ca 100kg och gå så djupt att låren slår i bröstet. Du kommer märka att detta sätt att träna tar mycket mer på muskulaturen och minskar stressen på lederna. Lycka till MVH Fortress

    #208691

    Lite skivstångsroddar…

    [youtube=w2KDroO1y4w]

    #208692

    Lite knäböjj:

    [youtube=_OrZ6AQSCMk]

    Inte lika stark som samir och jonas men nån vill kanske titta :p

    Börjat [www.zakariasson.com blogga] lite igen om nån är intresserad av att läsa…

    #208693
    Pierre Simonsson wrote:
    Veckans två träningspass.

    [youtube=E-7AvUEHlgU&feature=youtube_gdata]

    Ser ut som att du har lagt på dig endel massa:emo-thumb

    Grymt!!

    #208694
    Anders90 wrote:
    Det va dåligt djup jonathan, men grattis :D

    Andra gången med lindor idag, lite mer träning så ska det nog gå lite tyngre :) Men PB iaf!

    [youtube=1Agb8i5gPns]8)

    RIKTIGT JÄVLA IMPONERANDE, så där ska det se ut, djupt och jävla gött och jobba upp vikten:worship:. Ha en trevlig helg. Keep it up. MVH Cesse

    #208695
    Steppen1983 wrote:
    RIKTIGT JÄVLA IMPONERANDE, så där ska det se ut, djupt och jävla gött och jobba upp vikten:worship:. Ha en trevlig helg. Keep it up. MVH Cesse

    Tack tack :p 😮

    #208696

    [youtube=b7OgW2wZqgY]

    Team Träningskompaniet Falköping

    #208697

    Grymt härlig video, Camilo! Kan inte vara svårt att få motivation där :emo-thumb

    #208698

    Pierre, är det där gymmet i Grimsås? Tycker jag känner igen.

    Tänkte på dina marklyft också, du har din svaga del av lyftet i botten. Jag skulle testat att köra de submaximala seten med enbart döda lyft istället för touch n go, så att du får mer träning i bottenläget. Bra annars:) O akta kyken

    #208699
    Pierre Simonsson wrote:
    Det stämmer bra Anders, da Grimsåsgym.

    Aah, okej! Har varit inne på det spåret, ska testa det vid nästa pass. Jag har även tänkt på att kanske stå på en plattform/box av något slag, vad säger du om det?

    Jajjemänsan, kyken ska jag vara försiktig med! :D

    Jag tycker du kan börja med att köra dina lättare set med döda lyft, se vad det ger. Annars kan du teste en box runt 5-7cm, du verkar inte ha problem att hålla formen i marklyftet så det kan nog vara en idé.

    #208700
    Anders90 wrote:
    Tack tack :p 😮

    Så lite så, säger bara vad jag tycker, en redig riktigt böj ska vara djup som din, under 90 grader och sedan bara pressa upp skiten hårt, HARDCORE :emo-thumb

    #208701

    60kgs lutande, efter 4 arbetsset bänkpress och 2set lutande hantelpress…

    [youtube=o0sFcc0B8rI]

    #208702

    Här har vi ett lite klipp från min strongmanträning (:

    [youtube=JeIVJlqGFrQ]

    #208703
    knottyboy wrote:
    Här har vi ett lite klipp från min strongmanträning (:

    [youtube=JeIVJlqGFrQ]

    Träningen går frammåt ser jag!:emo-thumb
    Fin lokal ni har fixat i Tidaholm, KUL!!

    #208704

    hehe de går hemskt bra just nu med träningen :) Och jag skiter i beachen 2010 :P Den nya lokalen blev kanon bra :D Du borde komma förbi någon gång och kolla in den :)

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.