Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,336 through 1,350 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208735
    MikeW wrote:
    Visst är det det, och du gjorde väl 3 pers denna vecka? Enormt starkt.

    Riktigt bra pressar, fint djup och bra kontroll på vikten hela tiden.

    #208736
    MikeW wrote:
    Längesen jag postade här, här kommer därför två bidrag.

    [youtube=]

    Samma lyft, annan vinkel:up:[/b]
    [youtube=M96a5tOHLPs]

    #208737

    Tur att inte övningsutförande betygssätts i BB då om det nu är så illa.

    #208738

    Han lär ju inte bli långvarig om han kör sådär hela tiden iaf.

    #208739

    Måste ju säga att vikterna inte är så imponerande med det där utförandet.

    Måste dock tacka för dagens asgarv :D

    (brukar vara rätt mild med kommentarerna, men det där såg verkligen förjävligt ut..)

    #208740

    Ja håller med alla ovanstående, de dära va tamefan de absolut sämsta jag någonsin sett,

    Marklyften fattar ju vem som hellst,,, och att koncentrera sig på att titta i spegeln istället för att koncentrera sig på vikterna?

    Back to square 1 and restart:nono:

    #208741

    Försöker han spela tuff med keps och bälte vid ”hantelpressarna”?

    #208742
    J.v.K wrote:
    barnsligt att döma vad han har på sig. utförandet är en sak men klädsel osv är nått helt annat.

    jag har full förståelse för folk som vill klä sig speciellt för att hamna i ”the zone” då man blir mer taggad för att träna. och det är väl därför man är på ett gym?

    Ja men varför köra med bälte när han inte ens kan utföra övningarna ordentligt? Är bara pinsamt att se :(

    #208743
    Den wrote:
    Ja men varför köra med bälte när han inte ens kan utföra övningarna ordentligt? Är bara pinsamt att se :(

    Du är pinsam att se.

    #208744
    Den wrote:
    Försöker han spela tuff med keps och bälte vid ”hantelpressarna”?

    orka klaga på det också , när alla har klagat på utförandet så kommer du med kläderna är det inget annat som är fel kanske?

    #208745

    tycker oxå utförandet ser hemskt ut men endå ser killen riktigt bra ut i formen.
    hur kommer det sig att man kan ha en sån form och utföra övningarna så illa?

    #208746
    anders172 wrote:
    Du är pinsam att se.

    Gå och lek i sandlådan med dig.

    #208747

    Som 16 åring kunde jag bara drömma om att ens rubba en 51kgs hantel :nerd: Stark grabb.

    #208748

    Förstår inte varför folk envisas med halv ROM osv? Är de så viktigt att köra så tungt man kan? Tufft eller varför röra en vikt man inte klarar av att utföra korrekt? Tillslut går man ju sönder av de utförandet så lika bra att ändra de direkt.

    #208749
    Den wrote:
    Gå och lek i sandlådan med dig.

    Jag vet inte riktigt vem du är att ge folk kritik för sin klädsel och övningsutförande när du själv spammar träningsfilmstråden på kolo med dina böjar, markar och bänkar på uppvärmningsvikter och att du sedan förnekar all teknikhjälp genom att skylla på dålig dag eller ”jag brukar inte göra så”. Att du sedan inte har någon erfarenhet alls utan sitter hemma och rallar till axons träningstips och läser på internet om ”hur det ska gå till”, för att sedan kritisera urförande bakom en skärm. Det tycker jag är patetiskt.

Viewing 15 posts - 1,336 through 1,350 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.