lättviktare för och efterbild!

Home Forums Medlemsbilder lättviktare för och efterbild!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #553256

    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=458&pictureid=2551]har tränat 7 månader nu börjar kännas riktigt kul att ta sig en tripp ner till gymmet om dagarna , har väll tänkt att kämpa mig uppåt mot en 75-80 kg men en lång väg kvar!

    #71212
    #553257
    antman wrote:
    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=458&pictureid=2551]har tränat 7 månader nu börjar kännas riktigt kul att ta sig en tripp ner till gymmet om dagarna , har väll tänkt att kämpa mig uppåt mot en 75-80 kg men en lång väg kvar!

    riktigt bra! fortsätt så ,så kommer du till 80kg stenhård!

    #553258

    Ser bra ut, fortsätt i samma takt så ser det grymt ut om ytterligare 7 månader :)

    #553259

    Tycker också det ser riktigt lovande ut! Hur ser planerna ut, ska du hålla en hård form året om eller blir det bulk och maximal muskelökning framme i vinter?

    #553260
    Insulinus wrote:
    Tycker också det ser riktigt lovande ut! Hur ser planerna ut, ska du hålla en hård form året om eller blir det bulk och maximal muskelökning framme i vinter?

    jag tycker personligen att jag vill hålla hård form året om, jag håller på med boxning samtidigt satt blir svårt att gå upp för mycket i vikt(fett) kanske blir nån gång i framtiden just nu stannar 8packet på magen:D haha tack för alla kommentarer kommer kämpa på!

    #553261

    Ska du pissa i glaset på andra bilden eller vad är grejen?

    Bra att du hållt formen. Ser t.om. ut att ha skrapat bort lite. Det gillar vi, hårda ökningar är skiten. Allt annat är löjligt, fegt och alla möjliga dåliga uttryck. :D

    Du ser brutalt ohälsosam ut på bilden till vänster, men jag antar att du inte mår psykiskt eller fysiskt dåligt. Du verkar inte ha sån attityd. Good job.

    #553262
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ska du pissa i glaset på andra bilden eller vad är grejen?

    Bra att du hållt formen. Ser t.om. ut att ha skrapat bort lite. Det gillar vi, hårda ökningar är skiten. Allt annat är löjligt, fegt och alla möjliga dåliga uttryck. :D

    Du ser brutalt ohälsosam ut på bilden till vänster, men jag antar att du inte mår psykiskt eller fysiskt dåligt. Du verkar inte ha sån attityd. Good job.

    Vad menar du med det? Annars så tycker jag det ser oerhört bra ut, perfekt till beachen :)

    #553263
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ska du pissa i glaset på andra bilden eller vad är grejen?

    Bra att du hållt formen. Ser t.om. ut att ha skrapat bort lite. Det gillar vi, hårda ökningar är skiten. Allt annat är löjligt, fegt och alla möjliga dåliga uttryck. :D

    Du ser brutalt ohälsosam ut på bilden till vänster, men jag antar att du inte mår psykiskt eller fysiskt dåligt. Du verkar inte ha sån attityd. Good job.

    ska jag vara ärlig så skulle jag faktiskt göra det haha det var alkoholen som talade, men nog om det haha ;) jag håller med dig till 100 % tycker väll kanske det inte är fegt men det är upp till var och en att köra på det man tycker passar en, jag vill som sagt ha bra form året om !

    #553264
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ska du pissa i glaset på andra bilden eller vad är grejen?

    Bra att du hållt formen. Ser t.om. ut att ha skrapat bort lite. Det gillar vi, hårda ökningar är skiten. Allt annat är löjligt, fegt och alla möjliga dåliga uttryck. :D

    Du ser brutalt ohälsosam ut på bilden till vänster, men jag antar att du inte mår psykiskt eller fysiskt dåligt. Du verkar inte ha sån attityd. Good job.

    Jag hade mer sagt bilden till höger, ser ju ut som resultatet av en alldeles för frekvent alkoholkonsumtion.

    #553265
    AndreasN wrote:
    Jag hade mer sagt bilden till höger, ser ju ut som resultatet av en alldeles för frekvent alkoholkonsumtion.

    Jag tycker han såg ut som en normal tonåring.

    Vad i hans fysik får dig att tänka på ’alldeles för frekvent alkoholkonsumtion’?

    #553266

    Du bör nog öka på med kalorierna lite mer för snabbare ökning. Höj proteinet också så Du ligger åtminstone 2 gr per kg kroppsvikt. Glöm inte alla nyttiga fetter också!

    #553267

    Bra resultat och dessutom tokigt hård. Trivs du med att vara så hård, eller ska du lägga på dig?

    #553268

    okejokej!! tack

    #553269

    njae jag vill väll lägga på mig, men bara muskler, en dröm är att ha samma form fast väga 75-80 kg!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.