månad 2 av min deff vad tycks?

Home Forums Medlemsbilder månad 2 av min deff vad tycks?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #53428
    #133075

    är inne på min andra månad av min deff synpunkter på vad som tycks,
    själv känns det som man har tappat en del fett runt magen och lite mer synligare muskler, har endå gått ner från ca 79kg till 74kg på ganska så kort tid, vet inte om ja skall köra mer än 3 månader, det är det ja siktar på, men blir ja inte nöjd efter 3mån kanske ja kör på lite extra, tack för kritik, tips synpunkter. mvh ogge

    #133076

    Hmm, trodde du skulle posta före/efter-bilder med tanke på rubrik.
    Annars är det väl bara att köra tills man är nöjd…

    #133077
    Albin wrote:
    Hmm, trodde du skulle posta före/efter-bilder med tanke på rubrik.
    Annars är det väl bara att köra tills man är nöjd…

    om ja e ärlig va ja rätt dålig på ta före bilder men skall se om ja hittar nått så slänger ja upp;)

    #133078
    J.v.K wrote:
    Grymt :) hur ser kosten ut?

    Tack;) kosten ser ut ungefär samma varje dag är väldigt lat så ja kör

    Frukost hemma 2dl äggvita 1/2dl majsgryn ca 150g keso lite mjölk å rör om å käka

    Frukost på jobbet 2-3ägg 250g kessela avocado (om ja har det hemma) så svårt få dem goda, dem blir dåliga så snabbt..

    lunch kyckling ca220g med brocoli linfröolja över

    lunch hemma samma eller nötfärs ca lika mycket gram som men kyckling med lite cocos linfrö ölja över

    kvälls mat 250g kessela

    utöver tar ja 3 omega 3 kapslar 3 gånger per dag, 2 protte drinkar
    eaainnan träning ibland under
    pwo innan träning.

    händer att ja ibland byter kycklingen mot något som finns på jobbet om dem har något gott nyttigt, samma hemma men brukar bli nätfärs kyckling som basvaror, har tyvärr varit riktigt dålig på äta fisk:( skall bli bättre bara hitta något enkelt bra recept så skall ja köra det så ja har med både kött,fisk fågel i måltiderna och så blir det variation..

    Sen har ja ätar dag en dag i veckan ibland då kan det blir något onytigt som en pizza:)..

    Det är nog allt väger nu ca 74kg 170lång vet inte hur mycket mer ja vill gå ner, men har planer på att va med i fitness5 så kan va bra väga så lite som möjligt;)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.